Оценка:
Опубликованно: 09.11.2017.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 3 единиц
Ссылки: Не использованы
  • Реферат 'Speciālie pasākumi kā sabiedrisko attiecību kampaņas elements', 1.
  • Реферат 'Speciālie pasākumi kā sabiedrisko attiecību kampaņas elements', 2.
  • Реферат 'Speciālie pasākumi kā sabiedrisko attiecību kampaņas elements', 3.
  • Реферат 'Speciālie pasākumi kā sabiedrisko attiecību kampaņas elements', 4.
  • Реферат 'Speciālie pasākumi kā sabiedrisko attiecību kampaņas elements', 5.
  • Реферат 'Speciālie pasākumi kā sabiedrisko attiecību kampaņas elements', 6.
  • Реферат 'Speciālie pasākumi kā sabiedrisko attiecību kampaņas elements', 7.
  • Реферат 'Speciālie pasākumi kā sabiedrisko attiecību kampaņas elements', 8.
  • Реферат 'Speciālie pasākumi kā sabiedrisko attiecību kampaņas elements', 9.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    3
  Svarīgākas lietas pasākumu organizēšanā    4
  Pētījumu nozīme    5
  Sabiedrisko attiecību speciālista nozīme uzņēmumā    5
  SA kampaņas noformējums un laika plānošana    6
  Nobeigums    7
  Literatūras saraksts    7
Фрагмент работы

Vairāk vai mazāk atbildot uz šiem jautājumiem var sadalīt pasākumu veidošanu pa daļām, pēc svarīguma principa.
Kā ikvienā darbībā, arī laika plānošanā un laika dalīšanā starp darbu un atpūtu galvenais ir motivācija.
Jāņem vērā, ka jo lielāka sabiedrības daļa tie uzrunāta, jo sarežģītāka uzrunas forma, jo rūpīgāk tā ir jāplāno. Sabiedrības uztvere medijos ir visdažādākā- tā ir atkarīga no dzīves līmeņa, stāvokļa sabiedrībā, vecuma grupas, zināšanu līmeņa un apkārtējo cilvēku ietekmes.

Nobeigums.
Veiksmīgi speciālie pasākumi sabiedrisko attiecību kampaņās var norisināties, ja tie ir labi izpētīti, ir aprēķināts un sabalansēts budžets, kampaņas pasākumi saplānoti savlaicīgi bez steigas un svarīgākais- ar pozitīvu attieksmi. Tikai šāda veida pasākumi var izveidot uzņēmumam pozitīvu reputāciju un piesaistīt jaunus klientus.
Būtiski ir atcerēties pavisam īso un vienkāršo komunikācijas modeli, ko izveidojuši Šenons (Shannon C.), un Vīvers (Weaver W.), un to paturēt prātā:
SŪTĪTĀJS – VĒSTĪJUMS – KANĀLS - SAŅĒMĒJS

Atlants