Автор:
Оценка:
Опубликованно: 06.12.2010.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
  • Отчёт по практике 'Metodiskās prakses mape pirmsskolā', 1.
  • Отчёт по практике 'Metodiskās prakses mape pirmsskolā', 2.
  • Отчёт по практике 'Metodiskās prakses mape pirmsskolā', 3.
  • Отчёт по практике 'Metodiskās prakses mape pirmsskolā', 4.
  • Отчёт по практике 'Metodiskās prakses mape pirmsskolā', 5.
  • Отчёт по практике 'Metodiskās prakses mape pirmsskolā', 6.
  • Отчёт по практике 'Metodiskās prakses mape pirmsskolā', 7.
  • Отчёт по практике 'Metodiskās prakses mape pirmsskolā', 8.
  • Отчёт по практике 'Metodiskās prakses mape pirmsskolā', 9.
  • Отчёт по практике 'Metodiskās prakses mape pirmsskolā', 10.
  • Отчёт по практике 'Metodiskās prakses mape pirmsskolā', 11.
  • Отчёт по практике 'Metodiskās prakses mape pirmsskolā', 12.
  • Отчёт по практике 'Metodiskās prakses mape pirmsskolā', 13.
  • Отчёт по практике 'Metodiskās prakses mape pirmsskolā', 14.
  • Отчёт по практике 'Metodiskās prakses mape pirmsskolā', 15.
  • Отчёт по практике 'Metodiskās prakses mape pirmsskolā', 16.
  • Отчёт по практике 'Metodiskās prakses mape pirmsskolā', 17.
  • Отчёт по практике 'Metodiskās prakses mape pirmsskolā', 18.
  • Отчёт по практике 'Metodiskās prakses mape pirmsskolā', 19.
  • Отчёт по практике 'Metodiskās prakses mape pirmsskolā', 20.
  • Отчёт по практике 'Metodiskās prakses mape pirmsskolā', 21.
  • Отчёт по практике 'Metodiskās prakses mape pirmsskolā', 22.
  • Отчёт по практике 'Metodiskās prakses mape pirmsskolā', 23.
  • Отчёт по практике 'Metodiskās prakses mape pirmsskolā', 24.
  • Отчёт по практике 'Metodiskās prakses mape pirmsskolā', 25.
  • Отчёт по практике 'Metodiskās prakses mape pirmsskolā', 26.
  • Отчёт по практике 'Metodiskās prakses mape pirmsskolā', 27.
  • Отчёт по практике 'Metodiskās prakses mape pirmsskolā', 28.
  • Отчёт по практике 'Metodiskās prakses mape pirmsskolā', 29.
  • Отчёт по практике 'Metodiskās prakses mape pirmsskolā', 30.
  • Отчёт по практике 'Metodiskās prakses mape pirmsskolā', 31.
  • Отчёт по практике 'Metodiskās prakses mape pirmsskolā', 32.
  • Отчёт по практике 'Metodiskās prakses mape pirmsskolā', 33.
  • Отчёт по практике 'Metodiskās prakses mape pirmsskolā', 34.
  • Отчёт по практике 'Metodiskās prakses mape pirmsskolā', 35.
  • Отчёт по практике 'Metodiskās prakses mape pirmsskolā', 36.
  • Отчёт по практике 'Metodiskās prakses mape pirmsskolā', 37.
  • Отчёт по практике 'Metodiskās prakses mape pirmsskolā', 38.
  • Отчёт по практике 'Metodiskās prakses mape pirmsskolā', 39.
  • Отчёт по практике 'Metodiskās prakses mape pirmsskolā', 40.
  • Отчёт по практике 'Metodiskās prakses mape pirmsskolā', 41.
  • Отчёт по практике 'Metodiskās prakses mape pirmsskolā', 42.
  • Отчёт по практике 'Metodiskās prakses mape pirmsskolā', 43.
  • Отчёт по практике 'Metodiskās prakses mape pirmsskolā', 44.
  • Отчёт по практике 'Metodiskās prakses mape pirmsskolā', 45.
  • Отчёт по практике 'Metodiskās prakses mape pirmsskolā', 46.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
1.  Prakses vērtējums/ raksturojums    3
2.  Konstruktīvs prakses pašvērtējums    3
3.  Pedagoģiskās prakses darbības plāns    5
4.  Kritēriju izstrāde pirmsskolas vecuma bērnu aktivitātēm    10
5.  Pirmsskolas skolotāju darbības vērojums un saskarsmes ar bērniem analīze    14
6.  Metodiskā kabineta analīze    30
7.  Metodiskā kabineta vienas iedaļas izvērsta analīze    32
8.  Eseja par pirmsskolas iestādes vadītājas darbu    35
9.  Pasākums pirmsskolas skolotāju pedagoģiskās meistarības pilnveidei    37
10.  Ieguldījums metodiskā kabineta materiālu pilnveidē    46
11.  PII 2009./2010. mācību gada darba plāna analīze    47
12.  PII darbinieku sadarbība ar vecākiem analīze    48
Фрагмент работы

PII darbinieku sadarbība ar vecākiem analīze.
Pirmsskolas izglītības iestādē sadarbība ar vecākiem notiek visu mācību gadu. Sadarbība ar vecākiem notiek dažādos veidos:
• Individuālais darbs ar ģimeni,
• Pārrunas ar vecākiem – vecāki tiek informēti un izglītoti par konkrētiem audzināšanas aspektiem, kas ir aktuāli visai ģimenei,
• Individuālās konsultācijas,
• Grupas vecāku sapulces – vienu reizi gadā vecāku sapulce tiek organizēta obligāti, ja nepieciešams tiek organizētas vairākas vecāku sapulces mācību gadā,
• Vecāku kopsapulces,
• Vecāku iesaistīšana pirmsskolas iestādes pedagoģiskajā procesā – iesaistās iestādes materiālās bāzes nostiprināšanā, sniedz palīdzību citiem vecākiem, rotaļlaukuma iekārtošana u.c.,
• Grupu vecāku stendi – stendā ievieto norādījumus un padomus vecākiem, lai paplašinātu viņu zināšanas bērnu audzināšanā, tiek ievietoti arī informatīvie materiāli (noteikumi vecākiem, dienas režīms u.c.), vecākiem pateicību raksti par ieguldīto darbu grupiņā vai PII iestādē u.c.
• Pasākumi vecākiem – bērnu un vecāku kopdarbu izstādes („Rudens ziedu, dārzeņu, augļu kompozīcijas” , „Cepures balle” u.c.), Ziemassvētku pasākumi, Tautas dziesmu vakars, Mātes diena, u.c.
Vecāki esot atsaucīgi un izpalīdzīgi, labprāt iesaistās dažādos PII iestādes, grupiņas pasākumos, sapulcēs, labdarības akcijā u.c. Manuprāt, tam visam ir liels nopelns PII darbiniekiem, kad starp vecākiem ir panākta laba sadarbība.

Коментарий автора
Atlants