Автор:
Оценка:
Опубликованно: 12.02.2020.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Использованы
  • Эссе 'Pretrunas un paradoksi izglītībā', 1.
  • Эссе 'Pretrunas un paradoksi izglītībā', 2.
  • Эссе 'Pretrunas un paradoksi izglītībā', 3.
Фрагмент работы

Citiem vārdiem, ja, salīdzinot valsts un personisko materiālo stāvokli, iedzīvotājiem personiskā situācija šķiet nedaudz pozitīvāka un reālāk ietekmēja, tad izglītības un darba tirgus jomā vērtējumi ir gluži vai pretēji – izglītības kā vispārīgas vērtības nozīmi atzīst vairums aptaujāto, bet personiskajā dzīvē saskārušies ar skarbāku realitāti, kad «vērtība» ir citiem faktoriem un ieguldījumi acīmredzot nav īsti atmaksājušies. Tas noteikti ir iemesls pārdomām arī valsts līmenī.
Izglītības sistēmā ir uzkrājusies virkne pretrunu, kas samazina šīs darbības efektivitāti un tās nozīmi sabiedrībā. Secinot var spriest, ka izglītībai ir liela nozīme katrā no līmeņiem – gan indivīda, gan organizācijas un sabiedrības līmenī,. Būtiski ir spēt atrast svarīgāko elementu katra līmeņa attīstībai un necensties koncentrēties uz vienu no līmeņiem, atstājot novārtā pārējos. Svarīgi cilvēka izaugsmei ir visi trīs līmeņi, tādēl jebkurai izglītības iestādei vai personai, kura izglīto, ir jāspēj dot izglītojamajam viss nepieciešamais tālākai vēlmei pēc izglītības mūža garumā.

Коментарий автора
Atlants