Автор:
Оценка:
Опубликованно: 22.02.2009.
Язык: Латышский
Уровень: Средняя школа
Литературный список: 4 единиц
Ссылки: Не использованы
  • Реферат 'Atmiņa', 1.
  • Реферат 'Atmiņa', 2.
  • Реферат 'Atmiņa', 3.
  • Реферат 'Atmiņa', 4.
  • Реферат 'Atmiņa', 5.
  • Реферат 'Atmiņa', 6.
  • Реферат 'Atmiņa', 7.
  • Реферат 'Atmiņa', 8.
  • Реферат 'Atmiņa', 9.
  • Реферат 'Atmiņa', 10.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    3
1.  Atmiņa    4
2.  Atmiņas struktūra    4
3.  Atmiņas pamatprocesi    5
3.1.  Iegaumēšana    5
3.2.  Iegaumēšanas problēmas    6
3.3.  Iekalšana    6
3.4.  Reproducēšana    6
3.5.  Aizmiršana    7
3.6.  Amnēzija    8
  Secinājumi    9
  Izmantotās literatūras saraksts    10
Фрагмент работы

Šo tēmu izvēlējos, jo, manuprāt, nekas prāta darbības jomā neieņem tik svarīgu vietu kā atmiņas fenomens.
Daudziem pieaugušajiem un bērniem no dabas ir dota lieliska atmiņa, tomēr tikai retais ir atklājis to vienkāršo noslēpumu, kā šīs apbrīnojamās spējas pienācīgi pielietot. Atmiņa ir mūsu saprāta spēja fiksēt informāciju, to uzglabāt un, kad vajadzīgs, reproducēt vai aktualizēt. Atmiņa savieno pagātni, tagadni un nākotni, un tai ir svarīga loma izziņas attīstības un mācību procesā. No tā, ko agrāk esam uztvēruši, pārdzīvojuši, redzējuši, nekas nepazūd, tikai it kā paslēpjas nepieejamās vai grūti atrodamās vietās. Dažkārt šī informācija var uzpeldēt arī tad, kad priekšmeti vai notikumi uz mums vairs tieši neiedarbojas.
Atmiņa ir psihisks izziņas process, kurā cilvēks iegaumē, reproducē un aizmirst domas, jūtas, tēlus, kustības, un zināmos apstākļos spēj atsaukt apziņā no jauna pat tad, kad priekšmeti un parādības uz sajūtu orgāniem vairs nedarbojas.…

Коментарий автора
Atlants