Автор:
Оценка:
Опубликованно: 10.10.2023.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 3 единиц
Ссылки: Использованы
  • Презентация 'Kognitīvo procesu sistēma 3.pirmsskolas izglītības posms', 1.
  • Презентация 'Kognitīvo procesu sistēma 3.pirmsskolas izglītības posms', 2.
  • Презентация 'Kognitīvo procesu sistēma 3.pirmsskolas izglītības posms', 3.
  • Презентация 'Kognitīvo procesu sistēma 3.pirmsskolas izglītības posms', 4.
  • Презентация 'Kognitīvo procesu sistēma 3.pirmsskolas izglītības posms', 5.
  • Презентация 'Kognitīvo procesu sistēma 3.pirmsskolas izglītības posms', 6.
  • Презентация 'Kognitīvo procesu sistēma 3.pirmsskolas izglītības posms', 7.
  • Презентация 'Kognitīvo procesu sistēma 3.pirmsskolas izglītības posms', 8.
  • Презентация 'Kognitīvo procesu sistēma 3.pirmsskolas izglītības posms', 9.
  • Презентация 'Kognitīvo procesu sistēma 3.pirmsskolas izglītības posms', 10.
  • Презентация 'Kognitīvo procesu sistēma 3.pirmsskolas izglītības posms', 11.
  • Презентация 'Kognitīvo procesu sistēma 3.pirmsskolas izglītības posms', 12.
  • Презентация 'Kognitīvo procesu sistēma 3.pirmsskolas izglītības posms', 13.
  • Презентация 'Kognitīvo procesu sistēma 3.pirmsskolas izglītības posms', 14.
  • Презентация 'Kognitīvo procesu sistēma 3.pirmsskolas izglītības posms', 15.
  • Презентация 'Kognitīvo procesu sistēma 3.pirmsskolas izglītības posms', 16.
  • Презентация 'Kognitīvo procesu sistēma 3.pirmsskolas izglītības posms', 17.
  • Презентация 'Kognitīvo procesu sistēma 3.pirmsskolas izglītības posms', 18.
Фрагмент работы

Valoda ir mūsu domu galvenais izpausmes līdzeklis, tādēļ valoda un domāšana ir ļoti cieši
saistītas. Psihologu aprindās nepastāv pilnīga vienprātība par šīs saistības intensitāti un
iedabu, taču pavisam noteikti tiek uzskatīts, ka saikne starp valodu un domāšanu ir ļoti
cieša. ( Vorda, 2017)
Uzmanība nepieciešama, lai spētu noturēt fokusu uz konkrētu uzdevumu un to pildīt
noteiktu laiku. Tomēr to nevarētu paveikt, ja mēs nespētu atcerēties, kāds bija uzdevums un
kā to paveikt. Spēju lietot valodu, izmantot konkrētas zināšanas un apgūt ķermeņa kustības
nodrošina daudzveidīgi un pietiekami sarežģīti atmiņas procesi. Tie nodrošina cilvēkam
vienotu savā dzīvē gūtās pieredzes stāstu un tādējādi arī personības pamatu. Atmiņas
procesiem ir centrālā loma mācīšanās procesā (Oxford dictionary of education, 2015).…

Коментарий редакции
Atlants