Автор:
Оценка:
Опубликованно: 14.10.2019.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
  • Конспект 'Ausma Špona, Inta Čamane "Audzināšana. Pašaudzināšana"', 1.
  • Конспект 'Ausma Špona, Inta Čamane "Audzināšana. Pašaudzināšana"', 2.
  • Конспект 'Ausma Špona, Inta Čamane "Audzināšana. Pašaudzināšana"', 3.
  • Конспект 'Ausma Špona, Inta Čamane "Audzināšana. Pašaudzināšana"', 4.
  • Конспект 'Ausma Špona, Inta Čamane "Audzināšana. Pašaudzināšana"', 5.
  • Конспект 'Ausma Špona, Inta Čamane "Audzināšana. Pašaudzināšana"', 6.
  • Конспект 'Ausma Špona, Inta Čamane "Audzināšana. Pašaudzināšana"', 7.
  • Конспект 'Ausma Špona, Inta Čamane "Audzināšana. Pašaudzināšana"', 8.
Фрагмент работы

2. nodaļa
KLASES AUDZINĀTĀJA, SKOLOTĀJU, VECĀKU UN PUSAUDŽU SADARBĪBA AUDZINĀŠANĀ/PAŠAUDZINĀŠANĀ
2.2. PUSAUDŽU PAŠAUDZINĀŠANAS IZPĒTE PEDAGOĢISKAJĀ SADARBĪBĀ
Pastāv tiešas sakarības starp pusaudžu fizisko attīstību un sekmju līmeni. Jāuzsver, ka katram pusaudzim tas notiek individuāli, jo liela nozīme harmoniskā attīstībā ir gribas komponentēm, prasmei sevi organizēt darbam, pusaudžu vecuma īpašībām un vērtībām.
Produktīvs mācību process veidojas, ja ir nodrošināta pašapliecinātājs, gatavība gūt panākumus, sadarbība, spēja strādāt grupā, kārtība, pieklājība, piemērota uzvedība, došana un ņemšana, solidaritāte, brīvība, līdztiesība, taisnīgums, tolerance u. c. iespējas.
2.3. PUSAUDŽU PAŠAUDZINĀŠANAS PROGRAMMA KĀ PAŠATTĪSTĪBAS VADĪBAS LĪDZEKĻA IZSTRĀDE

Atlants