-
Biroja darba organizēšana, informācijas aprite, klientu apkalpošana
Nr. | Название главы | Стр. |
1. | Organizācijas apraksts, darbības principi un biroja darba organizēšana | 3 |
1.1. | Prakses organizācijas apraksts, mērķi un stratēģija | 3 |
1.2. | Prakses organizācijas struktūra | 5 |
1.3. | Biroja administratora galvenie darba pienākumi | 6 |
2. | Organizācijas iekšējā vide | 8 |
3. | Biroja resursu lietošana un darba vide organizācijā | 12 |
4. | Informācijas aprite un apstrāde organizācijā | 14 |
4.1. | Iekšējā un ārējā komunikācija | 14 |
4.2. | Informācijas kanāli. Sanāksmju plānošana | 15 |
5. | Apmeklētāju pieņemšanas un klientu apkalpošanas novērtējums. Klientu apkalpošanas organizācija | 17 |
6. | Prakses atskaites secinājumi un priekšlikumi | 19 |
Izmantotās literatūras un avotu saraksts | 21 | |
1. PIELIKUMS. Prakses dienasgrāmata | 23 | |
2. PIELIKUMS Prakses vadītāja organizācijā novērtējums | 25 |
1. Organizācijas apraksts, darbības principi un biroja darba organizēšana
1.1.Prakses organizācijas apraksts, mērķi un stratēģija
Darba autore prakses uzdevumus veiks uzņēmumā sabiedrība ar ierobežotu atbildību „A PLUS”(turpmāk tekstā –SIA „A Plus”). Darbības veidi: Pārējā mazumtirdzniecība nespecializētajos veikalos (47.19, versija 2.0) (Datu avots: VID, CSP, ZO.LV).(Lursoft, n.d.)
Prakses norises periods ir 04.09.2023 –29.10.2023, 320 stundu apjomā. Šajā periodā tika veikti visi prakses nolikumā norādītie uzdevumi.
Prakses mērķis ir gūto teorētisko zināšanu nostiprināšana praksē.
Prakses uzdevumi:
• gūt izpratni par biroja darba organizāciju un vadību, tās nozīmi organizācijas darbā,
• saskarsmes prasmju, iemaņu un klientu apkalpošanas prasmju pilnveidošana,
• atbilstības, sagatavotības un piemērotības pārbaude izvēlētajai profesijai,
• temata izvēle un materiālu apkopošana kvalifikācijas darbam. …
Prakses atskaite - Biroja darba prakse
