Оценка:
Опубликованно: 07.09.2007.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
  • Конспект 'Matemātikas stunda 3. klasei', 1.
  • Конспект 'Matemātikas stunda 3. klasei', 2.
  • Конспект 'Matemātikas stunda 3. klasei', 3.
  • Конспект 'Matemātikas stunda 3. klasei', 4.
  • Конспект 'Matemātikas stunda 3. klasei', 5.
Фрагмент работы

Organizatoriskie jautājumi
Pārliecināties, vai skolēni ir sakārtojušies stundai
Sasveicināties

1.Rēķināsim galvā! Aritmētikas darbības skaitļa 20 apjomā.
Par katru pareizu atbildi zīmēšu uz tāfeles mājas detaļu. Pēc galvas vingrinājumiem mājai vajadzētu būt gatavai.
1)8 2 – 8 = 8 10) 0 + 7 + 7 = 14
2)3 – 0 + 17 = 20 11) 4 4 – 11 = 5
3)12 : 6 + 7 = 9 12) 14 : 7 6 = 12
4)1 8 + 9 = 17 13) 10 10 + 19 = 20
5)16 : 4 + 9 = 13 14) 15 : 5 1 = 3
6)2 6 – 12 = 0 15) 7 2 + 6 = 20
7)16 : 2 + 4 = 12 16) 7 + 0 12 = 19
8)2 9 – 13 = 5 17) 6 3 : 2 = 9
9)20 : 2 : 5 = 2


1.Jaunās vielas izklāsts.
Patreiz ir nakts vidus jeb pusnakts un mēs guļam. Sākas diennakts ( stāstot izmantoju pulksteņa modeli ).
Kļūst jau gaišāks, tuvojas rīts un mēs pieceļamies, nomazgājamies, brokastojam un ejam uz skolu.
Kad skolā pulkstenis rāda 11.30, mēs pusdienojam. Ir pagājusi jau puse no diennakts jeb vienkārši – puse no dienas.…

Коментарий автора
Atlants