Оценка:
Опубликованно: 13.02.2017.
Язык: Латышский
Уровень: Средняя школа
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
Рассмотреный период: 2000–2010 гг.
2011–2015 гг.
  • Презентация 'Komandekonomika', 1.
  • Презентация 'Komandekonomika', 2.
  • Презентация 'Komandekonomika', 3.
  • Презентация 'Komandekonomika', 4.
  • Презентация 'Komandekonomika', 5.
  • Презентация 'Komandekonomika', 6.
  • Презентация 'Komandekonomika', 7.
  • Презентация 'Komandekonomika', 8.
  • Презентация 'Komandekonomika', 9.
  • Презентация 'Komandekonomika', 10.
  • Презентация 'Komandekonomika', 11.
Фрагмент работы

Svarīgākās nozares un ienesīgākie uzņēmumi atrodas militārās elites tiešā pakļautībā. Piemēram, kopuzņēmumu ar globālajām viesnīcu ķēdēm Sol Melia un Club Med (vislabākās viesnīcas šajā valstī) izveidoja kompānija Gaesa, kas pieder Kubas Aizsardzības ministrijai.

Līdzīgi karaspēks kontrolē citus tūrisma uzņēmumus, arī zvejniecību, cukura ražotni, telekomunikācijas, elektronikas un IT uzņēmumus. Armijai pakļautā ekonomiskā impērija kontrolē 89% Kubas eksporta un 59% ienākumu, ko Kuba saņem no tūrisma.

Karaspēks ir kvalificētu menedžeru kalve, un uzņēmumu vadošie darbinieki mācās menedžmentu ārzemēs vai elitāros kursos Havanā.

Vidējā alga mēnesī ir aptuveni 20-25 USD (papildus virkne bezmaksas pakalpojumu, kurus sedz valsts: bezmaksas darba apģērbs, ēdiens trūcīgajiem u.tml.). Apgrozībā lieto divu veidu naudaszīmes: kubiešu rīcībā ir melnbaltie Kubas peso, bet ārzemju tūristi lieto krāsainos Kubas peso (norēķini bieži notiek, izmantojot arī ASV dolārus).

Коментарий автора
Atlants