Оценка:
Опубликованно: 21.05.2025.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Использованы
Рассмотреный период: 2021–2025 гг.
  • Конспект 'Bērnu uzvedības traucējumi un pozitīvā disciplinēšana', 1.
  • Конспект 'Bērnu uzvedības traucējumi un pozitīvā disciplinēšana', 2.
  • Конспект 'Bērnu uzvedības traucējumi un pozitīvā disciplinēšana', 3.
  • Конспект 'Bērnu uzvedības traucējumi un pozitīvā disciplinēšana', 4.
  • Конспект 'Bērnu uzvedības traucējumi un pozitīvā disciplinēšana', 5.
  • Конспект 'Bērnu uzvedības traucējumi un pozitīvā disciplinēšana', 6.
  • Конспект 'Bērnu uzvedības traucējumi un pozitīvā disciplinēšana', 7.
  • Конспект 'Bērnu uzvedības traucējumi un pozitīvā disciplinēšana', 8.
  • Конспект 'Bērnu uzvedības traucējumi un pozitīvā disciplinēšana', 9.
  • Конспект 'Bērnu uzvedības traucējumi un pozitīvā disciplinēšana', 10.
  • Конспект 'Bērnu uzvedības traucējumi un pozitīvā disciplinēšana', 11.
  • Конспект 'Bērnu uzvedības traucējumi un pozitīvā disciplinēšana', 12.
  • Конспект 'Bērnu uzvedības traucējumi un pozitīvā disciplinēšana', 13.
Фрагмент работы

Likumi ir nepārkāpjami tikai tad, ja mēs pieņemam, ka tie tādi ir (S.Torps).
„Problēmbērns”,riska grupas bērns, kuram piemīt attīstības (īpaši sociālās) īpatnības un kuram, līdz ar to viņam ir nepieciešama īpaša audzināšana un apstākļi personības sekmīgai attīstībai.
Ir 2 uzvedību veidi:
1.Kolektīvā uzvedība- relatīvi spontāna un nestrukturēta sociāla uzvedība, ko veic grupa cilvēku, kuri neskaidrās situācijās rīkojas kopīgas ietekmes rezultātā (Smelser, 1998)
2.Individuālā uzvedība- indivīda jebkāda aktivitāte, ko var sadalīt akcijās vai rīcībā (paša indivīda iniciatīva) un reakcijās (indivīda atbilde uz ārējo notikumu vai uz cita indivīda rīcību) (Psiholoģijas vārdnīca, 1999., 148.lpp.)

Atlants