Оценка:
Опубликованно: 03.03.2021.
Язык: Латышский
Уровень: Средняя школа
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
  • Конспект 'Audzināšanas mērķi, izglītības sistēmas didaktiskie principi, mācību formas un m', 1.
Фрагмент работы

Secinājums:
Padomju Savienībā izglītības sistēmā ir notikušas būtiskas izmaiņas. 20. gadsimta sākumā pedagoģiskajā procesā tika noteikts atskaites punkts “personības harmoniskai attīstībai”. Tomēr praksē šis princips tika īstenots neefektīvi. Personisko īpašību attīstīšana tika veikta atbilstoši valsts uzdevumiem. Skolu absolventiem tika mācītas padomju skolas vērtības un komunistu dzīvesveids.
Viena no būtiskākajām šī perioda tendencēm izglītības jomā bija pakāpeniska skolotāja profesijas prestiža samazināšanās. Ja 70.-80. Gados specialitāte bija pieprasīta un cienīta, tad 80. gados situācija mainījās. Skolotāju algu līmeņa samazināšanās dēļ mācībspēki tika papildināti ar zemas kvalifikācijas personālu. …

Коментарий автора
Atlants