Автор:
Оценка:
Опубликованно: 08.05.2013.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
Рассмотреный период: 2011–2015 гг.
  • Отчёт по практике 'Integrētā mācību prakse sākumskolā', 1.
  • Отчёт по практике 'Integrētā mācību prakse sākumskolā', 2.
Фрагмент работы

Pašanalīze
Uzskatu, ka šī stunda, no stundas sākuma līdz stundas beigām, bija izdevusies. Jau pašā stundas sākumā spēju radīt skolēnos motivāciju un interesi darboties un šo interesi noturēju līdz beigām. Šī bija ļoti interesanta tēma, kur skolēniem varēja pastāstīt un parādīt daudz jauna un iepriekš nezināma.
Integrējot latviešu valodu ar sociālajām zinībām, sekmēju jaunu vārdu apguvi skolēniem, kā arī iespēju izteikt savas domas, pamatot tās.
Radīju skolēnos pozitīvu attieksmi pret zobu higiēnu un zobārsta apmeklējumu, kā arī pret pašrocīgu sviestmaižu gatavošanu. Skolēniem patika strādās grupās, paši pēc tam atzina, strādāt kopā, sadalot pienākumus, ir vieglāk un jautrāk, nekā, ja darbs būtu jādara pa vienam.
Ļoti liels gandarījums bija jūtams skolēnos stundas beigās, kad viņi devās nogaršot pašu gatavotās maizītes. Paši nevarēja noticēt, ka tik vizuāli interesantas un arī garšīgas sanāca pašu rokām gatavotās maizītes.
Stundā izmantoju frontālu darbu, patstāvīgo darbu un grupu darbu.
Izvirzītais stundas mērķis tika sasniegts, kā arī izvirzītie uzdevumi – izpildīti.

Коментарий автора
Atlants