Автор:
Оценка:
Опубликованно: 03.12.2008.
Язык: Латышский
Уровень: Средняя школа
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
  • Конспект 'Tirgus segmentēšanas kritēriji', 1.
  • Конспект 'Tirgus segmentēšanas kritēriji', 2.
  • Конспект 'Tirgus segmentēšanas kritēriji', 3.
Фрагмент работы

Segmentēšana- tirgus sadalīšana pēc pircēju grupām, atkarībā no to vajadzībām, rīcības tirgū un attieksmes pret mārketinga pasākumiem.
Kā svarīgākais mārketinga elements ir patērētājs un viņa iespējas lietot preci. Patērētāja vecums, ienākumu līmenis, dzimums utt. ļauj noteikt, kādu preci, kurā tirgū piedāvāt. Svarīgi ir noskaidrot patērētāju dzīves veidu, ieradumus, vērtību analīzi, noteikt patērētāju simpātijas un antipātijas, kā rezultātā patērētāju vajadzības iegūst konkrētās iezīmes, vadoties no tā potenciālais tirgus tiek sadalīts pa daļām- segmentēts. Mērķa tirgus apzināšana ļauj noteikt preces vietu tirgū un nodrošināt maksimālu labumu patērētajiem.
Tātad ir svarīgi izvērtēt, kāds ir iedzīvotāju loks, kuram tiek sniegti pakalpojumi un pārdotas preces un kāds tas būs nākotnē. …

Коментарий автора
Atlants