Оценка:
Опубликованно: 26.05.2020.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
Рассмотреный период: 2000–2010 гг.
2011–2015 гг.
  • Конспект 'Dzelceļa uzņēmuma darba organizācija un vadība', 1.
  • Конспект 'Dzelceļa uzņēmuma darba organizācija un vadība', 2.
  • Конспект 'Dzelceļa uzņēmuma darba organizācija un vadība', 3.
  • Конспект 'Dzelceļa uzņēmuma darba organizācija un vadība', 4.
  • Конспект 'Dzelceļa uzņēmuma darba organizācija un vadība', 5.
  • Конспект 'Dzelceļa uzņēmuma darba organizācija un vadība', 6.
  • Конспект 'Dzelceļa uzņēmuma darba organizācija un vadība', 7.
  • Конспект 'Dzelceļa uzņēmuma darba organizācija un vadība', 8.
Фрагмент работы

5. Secinājumi:
1. Metode ir Lineārā metode, šī metode pamatojas uz pieņēmumu, ka pamatlīdzekļu vērtība samazinās vienmērīgi visu derīgās lietošanas laiku. 2.metode saucas par degresīvo metodi jeb saldo, šī metode paredz, ka nolietojuma normu, izteiktu procentus, palielina divas reizes, bet nolietojuma summu rēķina no pamatlīdzeklū atlikuma vērtības. Pēc šādas aprēķināšanas metodes atlikuma vērtība nekad nonākt līdz nulleij, tāpēc pēdējā normatīvā ekspluatācijas gadā noraksta visu palikušo atlikuma vērtību. 3. Metode ir aritmetiski degresīvā metode, kurā vispirms saskaita visus derīgās lietošanas gadus un ar iegūto summu dala PL sākotnējās vērtības reizinājumu ar atlikušo derīgās lietošanas gadu skaitu.

Коментарий автора
Atlants