Автор:
Оценка:
Опубликованно: 03.02.2020.
Язык: Латышский
Уровень: Средняя школа
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
  • Эссе 'Ārpuscenas faktoru ietekme uz pieprasījumu vai piedāvājumu', 1.
  • Эссе 'Ārpuscenas faktoru ietekme uz pieprasījumu vai piedāvājumu', 2.
Фрагмент работы

Citu preču cenas. Ja “MRB” preces cena palielināsies, tad pieprasījums samazināsies un aizstājprecei palielināsies. Ja mūsu preces cena samazināsies, tad pieprasījums pieaugs.
Pieprasījumu ietekmē arī pircēju skaits, tuvojoties Ziemassvētkiem pieprasījums pieaugs, jo tas ir dāvanu laiks. Bieži dāvina šokolādes. Uz “MRB” pieprasījums īpaši var pieaugt Svētā Valentīna dienā, jo šokolāde ir sirds formā, kas viņu šajā dienā padara pieprasītāku.
Ir daudz ārpuscenu faktoru, kas var ietekmēt pieprasījumu, bet ir zināms, ka pieprasījums nekad nebūs stabils.

Коментарий автора
Atlants