Автор:
Оценка:
Опубликованно: 18.11.2022.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 19 единиц
Ссылки: Использованы
Рассмотреный период: 2016–2020 гг.
  • Реферат '5 – 6 gadus vecu bērnu līdzskaņu izrunas traucējumi', 1.
  • Реферат '5 – 6 gadus vecu bērnu līdzskaņu izrunas traucējumi', 2.
  • Реферат '5 – 6 gadus vecu bērnu līdzskaņu izrunas traucējumi', 3.
  • Реферат '5 – 6 gadus vecu bērnu līdzskaņu izrunas traucējumi', 4.
  • Реферат '5 – 6 gadus vecu bērnu līdzskaņu izrunas traucējumi', 5.
  • Реферат '5 – 6 gadus vecu bērnu līdzskaņu izrunas traucējumi', 6.
  • Реферат '5 – 6 gadus vecu bērnu līdzskaņu izrunas traucējumi', 7.
  • Реферат '5 – 6 gadus vecu bērnu līdzskaņu izrunas traucējumi', 8.
  • Реферат '5 – 6 gadus vecu bērnu līdzskaņu izrunas traucējumi', 9.
  • Реферат '5 – 6 gadus vecu bērnu līdzskaņu izrunas traucējumi', 10.
  • Реферат '5 – 6 gadus vecu bērnu līdzskaņu izrunas traucējumi', 11.
  • Реферат '5 – 6 gadus vecu bērnu līdzskaņu izrunas traucējumi', 12.
  • Реферат '5 – 6 gadus vecu bērnu līdzskaņu izrunas traucējumi', 13.
  • Реферат '5 – 6 gadus vecu bērnu līdzskaņu izrunas traucējumi', 14.
  • Реферат '5 – 6 gadus vecu bērnu līdzskaņu izrunas traucējumi', 15.
  • Реферат '5 – 6 gadus vecu bērnu līdzskaņu izrunas traucējumi', 16.
  • Реферат '5 – 6 gadus vecu bērnu līdzskaņu izrunas traucējumi', 17.
  • Реферат '5 – 6 gadus vecu bērnu līdzskaņu izrunas traucējumi', 18.
  • Реферат '5 – 6 gadus vecu bērnu līdzskaņu izrunas traucējumi', 19.
  • Реферат '5 – 6 gadus vecu bērnu līdzskaņu izrunas traucējumi', 20.
Фрагмент работы

Pirmsskolas vecums ir laiks, kad bērns iemācās visu nepieciešamai skolas gaitu uzsākšanai. Šajā vecumā būtiska loma ir runai un izrunai, jo tā ir komunikācijas līdzeklis, kas palīdz cilvēkam izteikt savas domas, emocijas un izskaidrot to, kas viņam ir apkārt.
Zinātniski pētnieciskā darba (ZPD) mērķis ir noskaidrot, vai visi 5 - 6 gadus veci bērni no tiem, kas piedalīsies pētījumā, spēs izrunāt skaņas ķ, ģ, č, dž. Lai sasniegtu izvirzīto mērķi, tika noteikti darba uzdevumi:
1. Izpētīt literatūru par bērnu runas attīstības likumsakarībām;
2. Sagrupēt latviešu valodas līdzskaņus pēc to iedalījuma;
3. Iepazīt skaņu ķ, ģ, č, dž izrunas īpašības;
4. Izzināt pieejamo literatūru par skaņu ķ, ģ, č, dž izrunas traucējumiem;
5. Veikt praktisku darbu mērķa sasniegšanai;
6. Iepazīt vingrojumus šo izrunas traucējumu novēršanai.
Darbs sastāv no teorētiskās daļas un praktiskā pētījuma.
Teorētiskajā daļā tiek apskatīts kā 5 - 6 gadu vecumā attīstās bērna runa un kā izrunas un runas attīstību ietekmē uztvere, atmiņa un fiziskā attīstībā. Tiek dots ieskats par līdzskaņu klasifikāciju un apraksts par skaņas ķ, ģ, č dž izrunu un diferencēšanu, kā arī tiek apskatīti šo skaņu izrunu traucējumi. Darbā izmantotā literatūra iekļauj logopēdu, pedagoģijas un psiholoģijas speciālistu rakstītus darbus, kas sniedz iepriekš minēto informāciju par pirmsskolas vecuma bērniem.…

Коментарий автора
Atlants