Автор:
Оценка:
Опубликованно: 23.09.2004.
Язык: Латышский
Уровень: Средняя школа
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
  • Конспект 'Pircēju uztveres parametri', 1.
  • Конспект 'Pircēju uztveres parametri', 2.
  • Конспект 'Pircēju uztveres parametri', 3.
  • Конспект 'Pircēju uztveres parametri', 4.
Фрагмент работы

Ļoti svarīgi ir izzināt pircēja uzvedības īpatnības. Kāpēc viņš iegādājas tieši tās firmas produktu nevis kādas citas, kaut gan reklāmas kampaņas abiem ir bijušas veiksmīgas. Šeit ir jāapskata vairāki iemesli, kas tieši piesaista pie esošā produkta. Kā pirmo mēs varētu minēt motivāciju, kura katram indivīdam ir savādāka. Cilvēkam vienlaikus eksistē daudzas vajadzības un tas ir grūti – noteikt, kura ir visnepieciešamākā esošajā brīdī. Dažas no tām ir bioloģiskas kā, piemēram, slāpes vai izsalkums, dažas ir psiholoģiskas – tās, kas izjūtamas kā vēlme pēc apkārtējo atzinības, apbrīnas, pieķeršanās. Taču vairums no šīm vajadzībām nav pietiekami spēcīgas, lai noteiktu personas izturēšanos katrā laika momentā. Savukārt, vajadzība kļūst par motīvu tad, kad tā sasniegusi nepieciešamo intensitātes pakāpi.…

Коментарий автора
Atlants