Автор:
Оценка:
Опубликованно: 17.03.2015.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
Рассмотреный период: 2000–2010 гг.
  • Реферат 'Konkurence un monitorings', 1.
  • Реферат 'Konkurence un monitorings', 2.
  • Реферат 'Konkurence un monitorings', 3.
Фрагмент работы

Uzņēmums apsteigs konkurentus tajā gadījumā, ja tas ir spējīgs pieņemt jaunu aktivitāšu pārvaldības ceļu, ja tas izmanto jaunas tehnoloģijas vai dažādus ražošanas līdzekļus. Līdz ar to ir nepieciešama laba uzņēmuma pārvaldīšanas sistēma, lai sasniegtu konkurences priekšrocību.
Konkurences priekšrocība tiek veidota tad, kad uzņēmums atklāj jaunu vai efektīvāku ceļu attiecīgajā nozarē, izmanto tādas inovācijas, kurus konkurenti neizmanto.
Zilā okeāna straķēdija - Kā izveidot tirgus telpu bez sāncensības un
padarīt konkurenci nebūtisku.

Коментарий автора
Atlants