Автор:
Оценка:
Опубликованно: 07.10.2025.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 14 единиц
Ссылки: Использованы
Рассмотреный период: 2021–2025 гг.
  • Отчёт по практике 'Pirmskolas izglītība', 1.
  • Отчёт по практике 'Pirmskolas izglītība', 2.
  • Отчёт по практике 'Pirmskolas izglītība', 3.
  • Отчёт по практике 'Pirmskolas izglītība', 4.
  • Отчёт по практике 'Pirmskolas izglītība', 5.
  • Отчёт по практике 'Pirmskolas izglītība', 6.
  • Отчёт по практике 'Pirmskolas izglītība', 7.
  • Отчёт по практике 'Pirmskolas izglītība', 8.
  • Отчёт по практике 'Pirmskolas izglītība', 9.
  • Отчёт по практике 'Pirmskolas izglītība', 10.
Фрагмент работы

1.1 Grupas mācību vide

Grupas mācību vide bija organizēta, lai bērni varētu darboties dažādos mācību centros. Telpā bija izveidoti valodas, atpūtas, matemātikas un mākslas centri, kuri paredzēti bērnu attīstībai katrā jomā. Šie centri palīdzēja bērniem darboties pēc savas iniciatīvas, attīstot viņu prasmes dažādās jomās.
Valodas centrā bija alfabēts, kur pie katra burta bija attēls , kura nosaukums sākās ar šo burtu, attēlu kartītes un grāmatas, kas palīdzēja bērniem iepazīt burtus, vārdus un attēlus. Tas sekmē valodas un runas attīstību, kā arī veicina pašizpausmi un emocionālo saprašanu- bērni mācījās nosaukt attēlus, veidot teikumus un sarunāties.
Mākslas centrs piedāvāja krītiņus, zīmuļus, papīru, līmi, šķēres, kas veicināja radošumu, sīkās motorikas attīstību, krāsu un formu iepazīšanu. Mākslinieciskās aktivitātes šajā vecumā ir svarīgas arī emocionālai izpausmei.

Коментарий автора
Atlants