Оценка:
Опубликованно: 17.04.2010.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 3 единиц
Ссылки: Не использованы
  • Эссе 'Komunikācijas process un komunikatīvās uzvedības īpatnības', 1.
  • Эссе 'Komunikācijas process un komunikatīvās uzvedības īpatnības', 2.
  • Эссе 'Komunikācijas process un komunikatīvās uzvedības īpatnības', 3.
  • Эссе 'Komunikācijas process un komunikatīvās uzvedības īpatnības', 4.
  • Эссе 'Komunikācijas process un komunikatīvās uzvedības īpatnības', 5.
  • Эссе 'Komunikācijas process un komunikatīvās uzvedības īpatnības', 6.
Фрагмент работы

Cilvēks pēc savas dabas ir sabiedriska būtne, tādēļ komunikācija mūsu dzīvēs ir ļoti svarīga. Mēs to izmantojam, lai sazinātos, lai uzzinātu ko jaunu, lai paustu savas emocijas un galu galā lai eksistētu. Komunikācijas procesā cilvēks apmierina dažādas vajadzības, lai pilnvērtīgi dzīvotu, piemēram, vajadzību pēc piederības, pašapliecināšanās, tuvības, izteikšanās. Komunikācijas process, lai arī mēs paši par to neaizdomājamies, notiek ar konkrētiem mērķiem, lai kaut ko iegūtu un sasniegtu. Pēc šiem mērķiem varam iedalīt komunikatīvos procesus sīkāk.
Viens no visvieglāk sastopamajiem komunikatīvajiem veidiem ir ekspresīvā komunikācija. Šīs komunikācijas galvenais mērķis ir paust emocijas, kuras var būt ne vien patīkamas un labvēlīgas, bet arī negatīvas un pat agresīvas. Visbiežāk šis veids tiek izmantots, lai paustu emocijas un runātu par pārdzīvojumiem un jūtām, piemēram, atzīstoties mīlestībā vai izrādot nepatiku pret kādu objektu. Šajā komunikācijas veidā, bieži „jūtas ņem virsroku”, un gadās pārsteigties vai pateikt ko tādu, kas partnerim ir aizskarošs.…

Atlants