Автор:
Оценка:
Опубликованно: 05.04.2007.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
  • Отчёт по практике 'Prakses nedēļa "Ūdens"', 1.
  • Отчёт по практике 'Prakses nedēļa "Ūdens"', 2.
  • Отчёт по практике 'Prakses nedēļa "Ūdens"', 3.
  • Отчёт по практике 'Prakses nedēļa "Ūdens"', 4.
  • Отчёт по практике 'Prakses nedēļa "Ūdens"', 5.
  • Отчёт по практике 'Prakses nedēļa "Ūdens"', 6.
  • Отчёт по практике 'Prakses nedēļa "Ūdens"', 7.
  • Отчёт по практике 'Prakses nedēļa "Ūdens"', 8.
Фрагмент работы

Pirmdiena „ŪDENS VISAPKĀRT ”

MĒRĶIS: Bērnu uzmanības pievēršana „ūdens” daudzveidībai dabā.
DOMINANTE : Daba
PAKĀRTOTIE DARBĪBAS VEIDI: runa, apkārtne un sabiedrība, zīmēšana
UZDEVUMI:
1.Veidot priekšstatus par ūdeni, kā tas rodas, kā „nonāk” līdz mums.
2.Vingrināt uztvert attēla sižetu un pastāstīt par attēlu saturu
3.Rosināt staigāt, izpildot imitācijas kustības ( iet kā mākonis utt)
4.Rosināt pašiem uzzīmēt upi, velkot līkumainas līnijas.
MATERIĀLI INTEREŠU CENTROS.
Tematiskais stūrītis – pašgatavots metodiskais materiāls par tēmu „ūdens”, attēli ar upju, ezeru, jūras dabas skatiem
Matemātikas( manipulatīvo spēļu) centrā – zilie kluči, no kuriem bērni var veidot upes, ezerus utml.
Dabaszinību centrā – liels caurspīdīgs ( stikla) ūdens trauks, lejkanna
BĒRNU AKTIVITĀTES
RĪTA CĒLIENS
No rīta bērnu uzmanību piesaista lielais ūdens trauks, lejkanniņa un audzinātāja pastāsta, ka šodien runāsim par ūdeni - bērni apskata, aptausta ūdeni, lej no lejkanniņas „lietutiņu”.
Bērni sēž aplītī uz paklāja. Audzinātāja aicina bērnus dziedāt dziesmiņu „Ir jau visi mūsu bērni sanākuši te...”...Novēlam viens otram priecīgu dienu un samīļojam viens otru.…

Коментарий автора
Atlants