Автор:
Оценка:
Опубликованно: 26.01.2015.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
  • Образец документа 'Sūtījumu piegādes uzņēmuma klašu un asociāciju diagramma', 1.
  • Образец документа 'Sūtījumu piegādes uzņēmuma klašu un asociāciju diagramma', 2.
  • Образец документа 'Sūtījumu piegādes uzņēmuma klašu un asociāciju diagramma', 3.
Фрагмент работы

2. Uzņēmumā notiekošie procesi.
Uzņēmumā, līdz ar iepriekš minētā pakalpojuma sniegšanu, notiek arī daudzi ārējie un
iekšējie procesi. Nozīmīgākie no tiem:
Klientu apkalpošana – klientu apkalpošana gan tiem paredzētajos apkalpošanas centros,
gan uzņēmuma galvenajā biroja ēkā, gan arī izmantojot informācijas tehnoloģijas (e-pastu,
telefonu). Klientu apkalpošana ietver dažādu ieteikumu, jautājumu un sūdzību izskatīšanu,
atbildes sniegšanu klientiem.
Sūtījumu pieņemšana no klienta, vienošanās par tā piegādes laiku un vietu, izmaksām un
citiem piegādes faktoriem.
Piegāžu plānošana jeb piegāžu maršrutu sastādīšana, lai optimizētu un organizētu sūtījumu
piegādi, tādējādi ietaupot uzņēmumam pieejamos resursus.
Sūtījumu piegāde – klientam nepieciešamā, adresētā sūtījuma piegāde atbilstoši pēc
iepriekšējās vienošanās.…

Atlants