Автор:
Оценка:
Опубликованно: 18.07.2012.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
Рассмотреный период: 2011–2015 гг.
  • Отчёт по практике 'Prakses atskaite tūrisma asociācijā "Lauku ceļotājs"', 1.
  • Отчёт по практике 'Prakses atskaite tūrisma asociācijā "Lauku ceļotājs"', 2.
  • Отчёт по практике 'Prakses atskaite tūrisma asociācijā "Lauku ceļotājs"', 3.
  • Отчёт по практике 'Prakses atskaite tūrisma asociācijā "Lauku ceļotājs"', 4.
  • Отчёт по практике 'Prakses atskaite tūrisma asociācijā "Lauku ceļotājs"', 5.
  • Отчёт по практике 'Prakses atskaite tūrisma asociācijā "Lauku ceļotājs"', 6.
  • Отчёт по практике 'Prakses atskaite tūrisma asociācijā "Lauku ceļotājs"', 7.
  • Отчёт по практике 'Prakses atskaite tūrisma asociācijā "Lauku ceļotājs"', 8.
  • Отчёт по практике 'Prakses atskaite tūrisma asociācijā "Lauku ceļotājs"', 9.
  • Отчёт по практике 'Prakses atskaite tūrisma asociācijā "Lauku ceļotājs"', 10.
  • Отчёт по практике 'Prakses atskaite tūrisma asociācijā "Lauku ceļotājs"', 11.
  • Отчёт по практике 'Prakses atskaite tūrisma asociācijā "Lauku ceļotājs"', 12.
  • Отчёт по практике 'Prakses atskaite tūrisma asociācijā "Lauku ceļotājs"', 13.
  • Отчёт по практике 'Prakses atskaite tūrisma asociācijā "Lauku ceļotājs"', 14.
  • Отчёт по практике 'Prakses atskaite tūrisma asociācijā "Lauku ceļotājs"', 15.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
1.  Uzņēmuma vispārējs raksturojums   
1.1.  Uzņēmuma raksturojums   
1.2.  Uzņēmuma piedāvājuma salīdzinājums ar konkurentiem   
1.3.  Uzņēmuma piedāvājuma raksturojums   
1.4.  Uzņēmuma produkta noieta/dinamikas raksturojums   
2.  Uzņēmuma organizatoriskās struktūras un darba organizācijas raksturojums   
2.1.  Asociācijas struktūra   
2.2.  Uzņēmuma struktūra   
2.3.  Atsevišķo struktūrvienību darbinieku darba uzdevumi   
3.  Klientu apkalpošana   
3.1.  Apkalpošanas kultūras raksturojums   
3.2.  Klientu pieņemšana   
3.3.  Klientam pieejamie materiāli   
  Secinājumi   
Фрагмент работы

3.3 Klientam pieejamie materiāli
Klientiem ir pieejami vairāki tematiskie katalogi un bukleti, ceļveži un kartes par asociācijas piedāvātiem pakalpojumiem (skatīt pielikumā). Visi pieejamie materiāli ir bez maksas pieejami uz vietas birojā, Kalnciema iela 40, 3.stāvā, Rīgā, kā arī par maksu visās lielākajās Latvijas grāmatnīcās un tūrisma informācijas centros.
Pēc manām domām, katalogu skaits atbilst visiem piedāvātājiem pakalpojumiem, kā arī to kvalitāte piesaista potenciālus klientus, jo tie ir drukāti uz kvalificēta papīra ar kvalitatīvām bildēm. Visi piedāvātie maršruti ir pārbaudīti dabā, līdz ar to ceļvežos un kartēs uzrādītā informācija pilnībā atbilst situācijai dabā.

Secinājumi
1) Asociācija „Lauku ceļotājs” darbojas veiksmīgi un piedāvā ekskluzīvus maršrutus Latvijā, Lietuvā, Igaunijā;
2) Izstrādāti teicami ceļveži ūdenstūristiem, velomīļiem, dabas tūrisma un militārā tūrisma cienītājiem, kā arī cilvēkiem, kas mīl atpūsties lauku mājās;
3) Nelielais darbinieku skaits spēj nodrošināt pietiekami augstas klases servisu;
4) Jādomā par produktu piedāvājumiem ziemas un vēlā rudens periodiem, piemēram, izbraukumi ar zirgu kamanām ziemā, „krāsaino lapu” jeb lapkriša vērošanas tūres rudenī Siguldā;
5) Aktīvāk sadarboties ar ārzemju tūrisma kompānijām, tūristu piesaistei Latvijai.

Коментарий автора
Atlants