Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
3,99 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:113849
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 29.12.2010.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 7 единиц
Ссылки: Использованы
Фрагмент работы

SECINĀJUMI:
1. Koordinēšana ir darbinieku un struktūrvienību darbību saskaņošana, lai sasniegtu organizācijas mērķus, kur saskaņošana nepieciešama starp struktūrvienībām, kas atrodas dažādos organizācijas hierarhijas līmeņos.
2. Koordinēšanai jānotiek, pirms tiek uzsākts darbs un plānošana ir tās pirmais solis. Tas nozīmē izlemt, kas un kad ir jādara, tāpēc plānošanas procesā kopējo uzdevumu sadala savstarpēji secīgos un saistītos apakšuzdevumos. Tad tiek izstrādātas prioritātes un termiņi.
3. Visgrūtākais uzdevums ir noteikt robežas starp skaidri nodalāmām un tomēr savstarpēji saistītām darbībām - ja tās ir pārāk striktas vai arī nav pietiekami skaidri noteiktas, var rasties grūtības darba koordinēšanā, tāpēc nevajadzētu pārlieku paļauties uz formālo uzņēmumu struktūru, kāda noteikta darba aprakstos, shēmās un rokasgrāmatās.
4. Svarīgi ir pārraudzīt darbības un rezultātus, jāpamana problēmas un, kad nepieciešams, nekavējoties jāveic korekcijas, jo koordinēšana nenotiek pati no sevis, tā ir jāveido, tomēr nedrīkst pārāk aizrauties. Cilvēkiem jāļauj brīvi veidot savstarpējās attiecības - tās koordinēšanas darbā palīdzēs daudz labāk nekā stingra un autoritāra vadības kontrole.
5. Deleģēšana ir atbildības un autoritātes uzticēšana kādu noteiktu aktivitāšu veikšanai vai specifiska mērķa sasniegšanai - tas ir kāds darbs vai daļa no darba, kura veikšana ietilpst tavos pienākumos, bet nav vajadzības to pilnībā veikt tev pašam, un tu to uztici citiem cilvēkiem.
6. efektīvas deleģēšanas svarīgākās priekšrocības: Atbrīvo vadītāja laiku; Palīdz vadītājam izvirzīt savā darbā pareizās prioritātes; Motivē darbiniekus jo viņiem vadība uztic atbildīgākus un sarežģītākus pienākumus; Palīdz plānot rezultātus apzinot savu darbinieku patieso potenciālu dažādos uzņēmuma līmeņos.
7. Nelielie mīnusi ir tādi, ka deleģēšana prasa laiku un ir nepieciešams ievērojams ieguldījums un personīga līdzdalība no vadītāju puses, kā arī pastāv zināms risks – darbinieki daļēji atslogo tevi no darbiem, bet par rezultātiem tik un tā ir jāatbild tev.
8. Koordinēšanā vienmēr jāatceras - Viss, kam vien ir iespēja, noies greizi, kā arī daļa no tā, kam nav tādas iespējas, vienalga, noies greizi.

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация