Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
21,48 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:119767
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 04.12.2006.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 59 единиц
Ссылки: Использованы
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Anotācija latviešu valodā    2
  Anotācija angļu valodā    3
  Ievads    4
  Jēdzienu skaidrojums    6
1.  Radošā darbība dažādu autoru skatījumā    8
1.1  Radošās darbības attīstība vecākajā pirmsskolas vecumā    8
1.2.  Iztēle - radošās attīstības sekmētāja    14
2.  Vecākā pirmsskolas vecuma bērnu attīstības raksturojums (temata sakarā)    16
3.  Literatūras nozīme bērna personības attīstībā    24
3.1.  Literatūras vispārīgs raksturojums    24
3.2.  Literārie darbi – iztēles sekmētāji    36
4.  Pedagoģiski psiholoģiskie nosacījumi literatūras izmantošanā    38
  Vecāku anketēšana    40
  Praktiskais pētījums Nr.1.    49
  Praktiskais pētījums Nr.2.    52
  Secinājumi    54
  Izmantotā literatūra    56
Фрагмент работы

Mana bakalaura darba tēma: „Literatūra kā radošās darbības sekmētāja vecākajā pirmsskolas vecumā.”
Darba apjoms: 59 lpp., izmantoti 59 literatūras avoti.
Pētījuma mērķis: Izzināt literatūras nozīmi vecākā pirmsskolas vecumā bērnu radošās darbības attīstīšanā.
Darbam ir 5 daļas:
1.daļa – Šajā daļā esmu aplūkojusi radošo darbību dažādu autoru skatījumā. Ir aplūkota radošās darbības attīstība vecākajā pirmsskolas vecumā, kā arī radošās darbības dažādi posmi. Aplūkoju arī fantāziju un iztēli, iztēles iedalījumu, kā arī tās saistību ar radošumu.
2.daļa – Šajā daļā esmu aplūkojusi vecākā pirmsskolas vecuma bērnu attīstību, kura iekļaujas temata ietvaros. Ir aplūkoti arī dažādi literatūras avoti par domāšanu, atmiņu un arī rokas attīstību bērniem šajā vecumposmā, jo, manuprāt, arī tas ir nepieciešamas radošajā darbībā.
3.daļa – Šeit ir aplūkota literatūras nozīme vecākā pirmsskolas vecuma bērnu radošās darbības attīstībā. Aplūkoju literatūras specifiku, dažādus tās žanrus, kuri atbilst šī vecuma bērnu attīstībai. Aplūkoju arī dažādas bērnu grāmatu iezīmes, īpaši, ilustrācijas. Šeit nedaudz aplūkots arī tas, kā literatūra sekmē bērnu fantāziju.
4.daļa – Aplūkoju to, kas nepieciešams literatūras izmantošanai, kādi ir nosacījumi. Pedagoģiski psiholoģiskie nosacījumi literatūras izmantošanā.
5.daļa – Piektajā darba daļā es dalos ar sava praktiskā darba pieredzi. Ar saviem vērojumiem un domām. Par bērniem ar kuriem esmu strādājusi, kā arī par vecāku izzināšanu uzdodot tiem jautājumus.
Hipotēze – Literatūra sekmē radošo darbību ja:
pieaugušie zina bērna radošās darbības attīstību;
tiek radīta emocionāli pozitīva gaisotne literārā darba uztveres gaitā;
literārais darbs atbilst bērna interesei, pieredzei un vajadzībām.…

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация