Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
6,49 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:123226
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 25.05.2008.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 36 единиц
Ссылки: Не использованы
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    2
1.1.  Vardarbības jēdziena skaidrojums    4
1.2.  Vardarbības veidi un cēloņi    4
1.3.  Vardarbības pret bērnu riska faktori    7
1.4.  Vardarbības sekas un to ietekme uz veselību    10
2.1.  Vardarbības izpausmes pirmskolā    14
2.2.  Agresija un disciplīna    14
2.3.  Palīdzības pamatprincipi    21
2.4.  Tiesību akti skolas un ģimenes sadarbības veicināšanai    28
  Nobeigums    31
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    32
  Pielikumi    35
  1. pielikums. Informatīvie tālruņi un adreses, kur meklēt palīdzību    35
  Dokumentārā lapa    36
Фрагмент работы

Bērnu vardarbība Latvijā ir kļuvusi par aktuālu tēmu masu medijos jau kopš 1993. gada, kad presē sāka parādīties pirmie raksti par vardarbību pret bērniem. Starptautiskā un nacionālā likumdošana paredz, ka ikvienam bērnam ir tiesības uz dzīvi, kas ir brīva no bailēm, draudiem un apdraudējumiem, tiesības uz aizsardzību pret jebkādu vardarbību: psiholoģisko, fizisko vai seksuālo, kā arī nevienam nav tiesību cietsirdīgi izturēties pret bērnu un ļaunprātīgi izmantot viņu. Vardarbība ir viena no traumatiskākajām pieredzēm, ko bērns var piedzīvot savas dzīves laikā un bieži vien stāsts par vardarbību vienlaikus ir stāsts par vērtībām konkrētajā vidē.
Tā kā visbiežāk tieši pirmsskola ir pirmā sabiedriskā vide, kur bērnam ir jāiemācās iekļauties, atrast pirmos draugus, mācīties sadzīvot ar atšķirīgiem cilvēkiem un risināt pirmos konfliktus, tad nereti konfliktu risināšana pārvēršas vardarbības izmantošanā citam pret citu un diemžēl arī vardarbībā no skolotāju puses pret bērniem. Domāju, ka sapratne par vardarbību ir pamats, lai domātu par vispiemērotākajiem palīdzības veidiem bērniem, kuri cietuši no vardarbības.
Pētījuma mērķis: Pētīt pirmskolas pedagoga lomu un atbildību pret vardarbībā cietušu bērnu, lai ikdienas saskarsmē ar bērniem novērstu vardarbību pirmskolas izglītības iestādē.
Hipotēze: Pirmskolas pedagoga zināšanas par vardarbību un vardarbības postošo ietekmi uz bērna attīstību, nodrošinās agresijas mazināšanos bērnu savstarpējās attiecībās pirmskolā un palīdzēs pedagogam izvēlēties piemērotākās audzināšanas metodes.
Pētījuma objekts:. Audzināšanas process pirmskolā
Pētījuma priekšmets: Savstarpējās attiecības audzināšanas procesā
Pētījuma uzdevumi:
1. Analizēt teorētisko literatūru par vardarbību pret bērniem;
2. Pētīt vardarbības veidus un cēloņus pret bērnu, atklājot riska faktorus;
3. Raksturot kādas vardarbības izpausmes sastopamas pirmskolā;
4.Noskaidrot kādas audzināšanas metodes ir vispiemērotākais cīņā ar bērnu agresiju;
5. Noskaidrot, kādi ir palīdzības pamatprincipi vardarbībā cietušam bērnam;
6. Veikt ekspertu un pedagogu viedokļu analīzi par vardarbības problēmām pirmskolā un to risinājumiem.
Pētījuma metodes:
1.Teorētiskā pētījuma metode – pedagoģiskās, psiholoģiskās un metodiskās literatūras teorētiskā analīze;
2. Empīriskās metodes - anketēšana; intervijas, diskusijas;
3. Personīgās pieredzes apkopojums.…

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация