Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
3,49 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:161360
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 27.11.2013.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 7 единиц
Ссылки: Использованы
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    4
  Reklāma un tās efektivitāte    4
  Reklāmas speciālistu un patērētāju viedokļi par reklāmas efektivitāti    5
  Sociālie portāli    6
  Metodes apraksts    7
  Rezultāti    9
  Secinājumi    12
  Izmantotā literatūra    14
Фрагмент работы

Secinājumi
Veicot šo pētījumu, var secināt, ka reklāma tiešā vai netiešā veidā skar visus cilvēkus. Dators ir kļuvis par neatņemamu cilvēku dzīves sastāvdaļu tādēļ ikkatrs cilvēks saskaras ar reklāmām sociālajos portālos. Veicot aptauju var secināt, ka visi respondenti ļoti daudz sava laika pavada sociālajos tīklos. Vidējais patērētais laika periods sociālajos portālos bija 5,4 stundas. Laika gaitā katram ir izveidojies savs viedoklis par reklāmām un to nepieciešamību sociālajos portālos. Analizējot anketas, var secināt, ka lielākā daļa cilvēku pret reklāmām attiecas negatīvi un nevēlas saskarties ar tām sociālajos portālos, kaut gan tai pat laikā izprot reklāmas nepieciešamību. Gandrīz 80% respondentu minēja, ka viskaitinošākās un traucējošākās ir tieši pop-up, jeb tā sauktās uznirstošās reklāmas. Tās traucē veikt ierastas darbības, un nevis rosina cilvēkus kaut ko pirkt, bet ilgtermiņā liek izjust riebumu pret konkrēto piedāvāto preci vai pakalpojumu.
Jautājums par sociālo portālu lietojumu, liek secināt, ka vispamanāmākās un efektīvākās reklāmas ir tieši sociālajā portālā draugiem.lv, kuru kā visbiežāk lietoto portālu atzina 50 % respondentu. Arī reklāmas šajā portālā esot vispamanāmākās un iedarbīgākās. Kā liels pluss tika minēts, ka portāla reklāmu skaitā nav pop-up, jeb uznirstošās reklāmas, kā arī reklāmām nav nekādi skaņas efekti, kas varētu traucēt ierastās darbības. Sociālo portālu twitter.com par visbiežāk lietoto atzina 30 % respondentu, tomēr tika norādīts, ka šajās portālā reklāmas nav īpaši pamanāmas, līdz ar to reti, kad sasniedz savu mērķauditoriju. Bieži dažādu produktu un pakalpojumu reklamēšanā tiek iesaistīti sociālo portālu lietotāji, kuri tiek aicināti retweetot, jeb atkārtot šo reklāmas tekstu savā profilā popularizējot to. …

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация