Pilnveidošana
• Noskaidrot savas idejas pirms to nosūtīšanas
• Būt gatavam potenciālajām semantikas problēmām
• Sekot līdzi savu žestu,pozu un intonācijas valodai
• Empātija un atvērtība - spēja iejusties citas personas situācijā
Veiksmīgas savstarpējās komunikācijas veidošanai ir jāpilnveido stiprās puses un jāizskauž šķēršļi, kuri bojā darba rezultātu. Ievērojot dotos norādījumus, komunikācijai vajadzētu būt veiksmīgai, vai to ulabot.8
Nobeigums
Apkopojot savākto un analizēto informāciju secinu, ka vadītāja personības īpašību nozīme veiksmīgai komunikācijai organizācijā ir tiešām nozīmīga un atbildīga. Vadītājam ir lielākā loma, lai komunikācija būtu veiksmīga, un ja viņš to apzinās un vēlas, kā arī ir pretīmnākošs komunikācija lielākajā daļā saskarsmes gadījumu būs mierīga, profesionāla un noritēs veiksmīgi.
Izpētot dažādu speciālistu grāmatas esmu uzzinājis, kādam ir jābūt veiksmīgam vadītājam, kā jārīkojas dažādās neikdienišķās un arī ikdienišķās situācijās, kā orientēties padotajos un to specializācijā.
Šajā referātā lielakā problēma bija precīzi noraksturot veiksmīgāko vadītāja tipu, lai tik tiešām uzzinātu kādam ir jābūt vadītājam, ar kādām īpašībām un cik augstam ir jābūt viņa izglītotības līmenim.
Analizējot H.B. Makeja grāmatu 'IZDZĪVOT STARP HAIZIVĪM' guvu daudz labu atziņu par to, kā uztvert vadīšanu, kā pilnveidot un izprast to.
…