Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
2,99 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:188243
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 26.11.2009.
Язык: Латышский
Уровень: Средняя школа
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
Фрагмент работы

Organizācijā tiek izmantota lineārā struktūra. Pilnvaras tiek nodotas tieši no vadītāja padotajam. Katram padotajam ir tikai viens vadītājs un tas izslēdz pretrunīgu lēmumu pieņemšanu. Direktoram organizācija ir viegli pārskatāma un ērti kontrolējama. Nepatīkama ir garā vadības ķēde un tas, ka projektu vadītājiem ir jāpārzin pārāk daudz jautājumu. Dotajā kompānijā šī struktūra ir visefektīvākā, jo visa darba pamatā ir informācijas apmaiņa, nodošana starp līmeņiem, kā arī ir nepieciešams stingri izkontrolēt savu padoto darbību. Šajā darbības sfērā nav pieļaujama pretrunīgu lēmumu pieņemšana un visam ir jānotiek laikā, tāpēc ar šo struktūru to ir visvieglāk nodrošināt. Pateicoties strukturālā modeļa pielietošanai, katram zemākajam līmenim ir skaidri zināmi darba uzdevumi un atbildība, kas jānes. Piemēram, ja tiktu izmantota funkcionālā saite vai jauktā struktūra, uzdevumu izpildē un norādījumu došanā rastos divdomība, kas nav pieļaujama – katra vadītāja vadīšanas stils un darba spējas atšķiras. Arī katra organizācijas elementa tiesības, pienākumi un pilnvaras nebūtu strikti noteiktas un dublētos. Šajā modelī līdz minimumam ir samazināts vadīšanas līmeņu skaits, lai panāktu lietišķo sakaru nepārprotamību un vienkāršību. Tā kā organizācijā ir vairāki līmeņi starp vadītājiem un izpildītājiem, kompānijā nereti tiek rīkotas sapulces, kurās piedalās visi organizācijas līmeņi, ar mērķi, lai arī zemākie līmeņi varētu uzklausīt direktora ieteikumus un norādījumus, kā arī uzklausīt zemāko līmeņu ieteikumus, bet par to vairāk sadaļā Komunikācija.

Misija
Organizēt pasākumus visaugstākajā kvalitātes līmenī nodrošinot patstāvīgu piedāvājumu un apmierinot klientu un apmeklētāju vēlmes Latvijā un Austrumeiropā ar inovatīviem risinājumiem.
Stratēģiskie mērķi
1.) Panākt firmas atpazīstamību.
2.) Tirgus daļas iekarošana. Panākt, ka kompānijai tiek piedāvāts veikt trešo daļu korporatīvo svinību un sporta dienu, organizēt trešo daļu lielo koncertu un šovu.
3.) Laika gaitā nodrošināt maksimālu uzņēmuma rentabilitāti – samazināt izmaksas līdz maksimumam un gūt maksimālu peļņu.
Taktiskie mērķi
1.) No visiem organizētajiem pasākumiem saglabāt videomateriālus un fotogrāfijas.
2.) Informatīvas WEB mājas lapas izveide.
3.) Nodibināt sadarbību ar citām firmām, kas darbojas šajā segmentā..
4.) Iegādāties skaņu, video un gaismas tehniku.
5.) Nokārtot alkohola pārdošanas un uzglabāšanas, pārtikas pagatavošanas un pārdošanas licences.
6.) Iegūt patstāvīgo klientu loku, kas apmeklē publiskos pasākumus.
7.) Sadarboties ar reklāmas aģentūrām.
8.) Veikt inovācijas šovbiznesā.
9.) Masu medijiem piedāvāt bezmaksas biļetes.
Operatīvie mērķi
1.) Veikt cenu aptauju.
2.) Veikt socioloģiskās aptaujas.

Коментарий автора
Комплект работ:
ВЫГОДНО купить комплект экономия −3,48 €
Комплект работ Nr. 1343130
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация