Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
3,49 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:193866
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 04.02.2009.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Использованы
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    4
1.  Strukturētās intervijas    5
2.  Aptaujas rezultāti    6
2.1.  Auditorija    6
2.2.  Vai Jūs skatāties televīzijas izklaides šovus?    6
2.3.  Kādus šovus tu skaties?    8
2.4.  Kurš ir Jūsu iecienītākais šovs?    9
2.5.  Kāpēc tieši tas šovs tev patīk labāk par citu?    10
2.5.  Vai balso ar sms/zvanu palīdzību par savu favorītu?    11
2.6.  Kurš šovs Jums ir licies visgarlaicīgākais?    11
2.7.  Kurā TV kanālā Jūs visbiežāk skatāties šovus?    12
  Secinājumi    14
Фрагмент работы

Ievads

Mēs sava darba ietvaros vēlamies veikt pētījumu par to vai jaunieši vecumā no 17 – 23 gadiem skatās televīzijas izklaides šovus. Veicot šo pētījumu ar strukturētas intervijas palīdzību noskaidrojām, ka jaunieši seko līdz izklaides šovu norisei un mēdz atbalstīt savus mīļākos šovus, balsojot par tiem.
Izlēmām veikt tieši šīs mērķauditorijas izpēti, jo arī pašas esam šajā vecuma grupā, kā arī mums likās interesanti noskaidrot, cik sociāli aktīvi ir jaunieši. Mūsu mērķis bija ar intervijas palīdzību uzzināt vienaudžu domas par izklaides raidījumiem un to, kuri ir vissaistošākie. Par pamatu intervijām ņēmām komentārus, kas ir svarīga mūsu darba daļa. Šis darbs ir balstīts uz intervējamo viedokļa par televīzijas kanālos notiekošo. Vietām mūsu viedokļi nesakrita ar TNS pētījuma aģentūras datiem, kas tiek veikti visām cilvēku grupām Latvijā un iezīmē mūsu specifikā eksperimenta rezultātus, kas ir ļoti precīzi un balstīti uz respondentu teiktā.
Visiem intervējamajiem tika uzdoti 8 jautājumi, kas tika precīzi konstruēti, un mēs neiespaidojām cilvēkus ar savu viedokli, kuri būtu balstīt uz mūsu pieņēmumiem vai viedokli kāda kanāla interesēs.
Šovs ir īslaicīga cilvēku grupas aktivitāte kādā konkrētā sociālajā sfērā, kas ātri zaudē savu interesentu pulku un pagaistu no cilvēka atminām. Jau pāris mēnešus pēc šova fināla cilvēki nespēj precīzi atcerēties šova nosaukumu un pat nespēj nosaukt cilvēkus, kas tajā ir piedalījušies.

1. Strukturētās intervijas


Tā ir augsti strukturētu jautājumu un atbilžu apmaiņa, kurā pētnieks izmanto speciāli sagatavotus jautājumus un cer saņemt konkrētas atbildes. Šādi jautājumi parasti tiek iegūti, balstoties uz jau esošām noteiktas jomas teorijām, vai arī no iepriekšējo vai pilotāžas pētījumu rezultātiem, vai no pētnieka nojautas vai intuīcijas, vai arī tie vienkārši saistīti ar pētnieka noteiktām interesēm kādā jomā. Jautājumi parasti tiek nolasīti skaļi no protokola vai pierakstu lapas, lietojot visiem respondentiem vienādus jautājumu formulējumus uzdošanas kārtību, ja vien respondenti nav spontāni paši snieguši atbildi uz kādu no jautājumiem. Dažreiz strukturētās intervijās jautājumi ir atvērti intervijas beigās, bet citreiz intervētājs var piedāvāt atbilžu alternatīvas, no kurām respondenti var izvēlēties sev atbilstošo.

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация