Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
21,48 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:199275
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 09.12.2005.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 11 единиц
Ссылки: Использованы
Фрагмент работы

Augu aizsardzības zinātne pēdējos gadu desmitos ir ļoti strauji attīstījusies, piedāvājot arvien jaunus un efektīvus augu aizsardzības līdzekļus kaitīgo organismu ierobežošanai.
Bayer CropScience ir vadošā augu aizsardzības preparātu ražotāj kompānija pasaules mērogā ar galveno biroju Monheimā, Vācijā. Uzņēmums ir dibināts aptuveni pirms 140 gadiem. Kompānija ir pārstāvēta 122 valstīs, un tajā strādā vairāk kā 19000 darbinieku.
Bayer CropScience Latvijā, pateicoties lielajam klientu atbalstam, jau pirmajā darbības gadā kļuva par līderi Latvijas augu aizsardzības līdzekļu tirgū un turpina šīs pozīcijas saglabāt arī šobrīd.
Ļoti būtisks, kas atšķir Bayer no konkurentiem, ir ciešais kontakts ar pircējiem, kas ir izšķirošais faktors ilgām attiecībām šādā konkurējoša sektorā.
Mērķa pircēji tiek iedalīti vairākos segmentos - graudaugu, cukurbiešu, kartupeļu, rapša audzētāji, kā arī dārzu īpašnieki.
Uzņēmums, lai izglītotu savus pircējus, rīko seminārus, lai iemācītu pareizā daudzumā lietot aizsardzības līdzekļus, jau taupīšana var nenest vēlamos rezultātus. Ja klients ir apmierināts ar rezultātu, tad pirkums tiek veikts atkārtoti un tad lēmuma pieņemšanas process ir samērā īss.

Kvalifikācijas darba mērķis ir izstrādāt mārketinga plānu Bayer CropScience produkcijai, kas ļautu palielināt tirgus daļu.
Vadoties pēc izvirzītajiem mērķiem tika risināti sekojoši uzdevumi:
izanalizēt uzņēmuma Bayer CropScience mārketinga vidi – iekšējo un ārējo vidi, situācijas analīzi (SVID) novērtējumu, lai iepazītos ar uzņēmuma darbību, pamatprincipiem, pozīciju tirgū, noteiktu arējās vides ietekmi uz uzņēmuma turpmāko attīstību un noteiktu uzņēmuma vājās un stiprās puses, kā arī iespējamos draudus un attīstības iespējas nākotnē;
noteikt mārketinga mērķus Bayer CropScience turpmākai darbībai, lai varētu izvēlēties optimālākās stratēģijas mērķu īstenošanai;
izvērtēt mārketinga stratēģijas – primārās mārketinga stratēģijas un sekundārās mārketinga stratēģijas, lai varētu noteikt, kura no esošajām stratēģijām ir piemērotākas uzņēmuma darbībai un mērķu sasniegšanai;
izstrādāt mārketinga programmu, apskatot mārketinga mix elementus – ar augu aizsardzības līdzekļiem saistītās aktivitātes, cenu veidošanas lēmumi, sadales aktivitātes un virzības tirgū aktivitātes, lai palielinātu produkcijas realizācijas apjomu;
sastādīt virzīšanas aktivitāšu plānu, lai varētu noteikt, kādas aktivitātes un pasākumus ir paredzēts veikt noteiktā laika periodā un cik lielas ir nepieciešamas izmaksas to realizēšanai, lai sasniegtu izvirzīto mērķi;
izstrādāt secinājumus un priekšlikumus, lai apkopotu veiktās analīzes datus par Bayer CropScience un piedāvātu jaunas idejas un iespējas tālākai darbībai un produkta virzībai tirgū.
Lai veiktu augstāk minētos uzdevumus ir nepieciešams izmantot dažādus pētījumus. Par pētījuma avotiem kalpo – mārketinga literatūra, Latvijas Centrālās statistikas pārvaldes pētījumi par Latvijas ekonomisko un demogrāfisko stāvokli, ekonomiskā literatūra, uzņēmuma nepublicētie materiāli, laikrakstu informācija, lekciju konspekti un informācija no interneta resursiem. …

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация