Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
2,49 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:202654
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 29.08.2016.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 2 единиц
Ссылки: Использованы
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Filmas “Nolādēto sala” sižets    3
  Filmas izteiktā jēga – zemteksts    4
  Galvenie stila elementi filmā    4
  Vēstījuma struktūra    6
  Vēstītājs filmā    10
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    11
Фрагмент работы

Visu filmas sižetu caurvij ūdens dažādās situācijās un laikos. Katrā filmas epizodē, kurā ir redzama Doloresa, viņas mati ir mitri. Tāpat arī periodiski filmas varonis savos murgos redz mazu meiteni, kura ir bāla, mitrām drēbēm un slapjām rokām, kas nepārtraukti čukst, ka viņus bija iespējams izglābt. Paralēli tam visam pa vidu dominē vētra, negaiss un spēcīgs lietus. Kā noskaidrojas filmas atrisinājumā, tad ūdens ir viens no galvenā varoņa nelaimju iemesliem. Respektīvi, viņa sieva kopējos bērnus noslīcināja ezerā. Par vienu no filmas simboliem tas kļūst, kad galvenajam varonim tiek stāstīts par viņa īsto identitāti un tiek rādīti viņa noslīkušās meitas foto, rodas asociācijas ar ūdeni.

VĒSTĪTĀJS FILMĀ
Filmas režisors Martins Skorsēzs savā radošajā darbībā ir izcils, spējot uzsvērt filmas galvenos akcentus, parādot skatītājam iespēju lietas saskatīt no jauna redzējuma. Martina Skorsēza profesionālajai darbībai galvenokārt raksturīgas drāmas, detektīvi, dokumentālās filmas un biogrāfijas. Neraugoties uz nopietnā repertuāra esamību, mākslinieks ir darbojies arī ar komēdiju režisēšanu.
Velkot paralēles un turpinot analizēt filmu “Nolādētā sala”, tiek identificēta filmas autora klātbūtne. Visspilgtāk tā jūtama tuvplānu izmantošanā. Salīdzinot ar citām režisora filmām, tad saskatāma šo tuvplānu savstarpējā līdzība. Tie bieži tiek filmēti tik tuvu, ka kadrā izteikti redzama tikai seja. Ar to palīdzību tiek spilgti izteiktas emocijas, kas valda filmas sižeta laikā. Kā arī tuvplānu esamība krietni vien pārsniedz fiksētos masu skatus.
Kā viena no iezīmēm, kas figurē autora filmās ir drūmie krāsu toņi. Viennozīmīgi “Nolādētajā salā” ar to pielietojumus spēcīgi bija jūtama autora ietekme uz filmas notikumu atspoguļošanu.

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация