Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
1,99 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:218770
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 23.12.2013.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Использованы
Фрагмент работы

Darbība starptautiskajos uzņēmumos ir ļoti sarežģīta un komplicēta. Tas ir saistīts ne tikai ar lielo darbinieku skaitu, dažādās valstīs, bet arī ar to, ka katrā valstī ir savas īpatnības un katra uzņēmuma struktūrvienība ir atsevišķa organizācija, kas ne vienmēr spēj ar citām struktūrvienībām veidot vienu kopīgu organizāciju. Tieši tāpēc rodas problēmas, izlemt par to, vai nepieciešama vienota personāla vadības stratēģija starptautiskas organizācijas meitas uzņēmumos. Ja organizācijas meitas uzņēmums ir radniecīgs mātes uzņēmumam, tad problēmas ar vienotas personāla vadības stratēģijas izveidošanu un uzturēšanu ir mazākas. Nepieciešams izstrādāt bāzes stratēģiju, kuru pēc tam pielāgo meitas uzņēmums savas organizācijas kultūras prasībām.
Savukārt, ja meitas uzņēmums būtiski atšķiras no mātes uzņēmuma (piemēram, meitas uzņēmums ir mātes uzņēmuma veidots riska uzņēmums, vai arī pārstāv citu nozari), tad vienota personāla vadības stratēģijas ieviešana jau radīs lielākas problēmas, jo meitas uzņēmums jutīsies vairāk autonoms, nejutīs ciešu saiti ar mātes uzņēmumu. Tas savukārt izraisīs to, ka meitas uzņēmumā radīsies neapmierinātība ar to, ka mātes uzņēmums- kas viņu skatījumā ir pavisam cits uzņēmums- jaucas viņu iekšējās lietās un parāda savu pārākumu. Pat labi veidotās darbinieku attīstības programmas, kurās būs ieviesta dzīvē darbinieka rotācija, radīs tikai neapmierinātību, jo to rezultātā „spožie prāti” aizplūdīs uz mātes uzņēmumu, samazinot meitas uzņēmuma konkurētspēju.
Šajā gadījumā, lai saglabātu abu uzņēmumu konkurētspēju, personāla vadības stratēģija jāizstrādā, balstoties uz visaptverošas kvalitātes vadību. Visaptveroša kvalitātes vadība ir tāda uzņēmuma iekšējā kultūra, kurš ir apņēmies, nepārtraukti pilnveidojoties, sasniegt klientu apmierinātību. Šī kultūra atšķiras dažādās ražošanas vai pakalpojumu sniegšanas nozarēs, kā arī dažādās valstīs, bet tai ir vienoti būtiskie principi, kas tiek ieviesti, lai nodrošinātu uzņēmumam lielāku tirgus daļu, palielinātu ienākumus un samazinātu izmaksas. Visaptveroša kvalitātes vadības filozofija uzņēmumam ir veids, kā izpildīt visu ieinteresēto pušu vēlmes un gaidas efektīvi un produktīvi, nepārkāpjot ētiskās vērtības.

Коментарий автора
Комплект работ:
ВЫГОДНО купить комплект экономия −2,20 €
Комплект работ Nr. 1336106
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация