Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
5,49 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:289022
 
Оценка:
Опубликованно: 17.05.2011.
Язык: Латышский
Уровень: Основная школа
Литературный список: 17 единиц
Ссылки: Использованы
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Anotācija    2
  Ievads    5
1.  Simbolikas veidošanās vēsturiskais pamatojums    6
1.1.  Karogs    7
1.2.  Himna    9
1.3.  Logo    10
2.  Praulienas pamatskolas simbolikas veidošanās un lietošanas izpēte    12
2.1.  Novadpētniecības materiālu izpēte    12
2.3.  Simbolikas lietošana pasākumos    15
2.4.  Praulienas pamatskolas skolēnu pieredzes izpēte piederības izjūtas veidošanā    16
2.4.1.  Pētījuma organizācija un metodes    17
2.4.2.  Pētījuma rezultāta analīze    17
  Secinājumi    22
  Izmantotie informācijas avoti    23
  Pielikums    24
Фрагмент работы

Analizējot darba hipotēzes pierādīšanai izvēlētos argumentus, var secināt,ka skolēnu piederības izjūtas veidošanu sekmē skolas simbolikas izveide,tās vēstures apzināšana un apguve,kā arī pārdomātas un interesantas tradīcijas simbolikas lietošanai. Pētījums parādīja, ka Praulienas pamatskolā stiprākā puse ir simbolikas izveide un lietošana,bet ir jāuzlabo darbs skolas simbolikas vēstures apguvē.
Izvērtējot pētnieciskajā darbā gūtās atziņas,2008./2009.m.g. laikā jau uzsākti un turpmāk tiks veikti vairāki uzdevumi skolas simbolikas lietošanas pilveidei Praulienas pamatskolā:
1.Izveidoti priekšlikumi simbolikas lietošanas reglamenta izveidei (skat. 7.pielikumu).
2.Izveidots izziņas materiāls par simboliku ievietošanai skolas dienasgrāmatā (skat. 3.pielikumu.).
3.Ierosināts papildināt skolas tradīcijas ar Pateicības dienu,kad notiktu Gada skolēna un olimpiāžu
uzvarētāju fotografēšanās pie skolas karoga.
4.Paredzēts atvērt skolas mājaslapu,kurā būtu izlasāma informācija par simboliku.
5.Ierosināts izveidot skolas nozīmīti ar skolas logo.
Pētnieciskajā darbā gūtās atziņas pilnveidos Praulienas pamatskolas pieredzi simbolikas lietošanā
un dos ieguldījumu skolēnu piederības izjūtas stiprināšanā un skolas tēla veidošanā.

Secinājumi
1. Simboli vēsturiski veidojušies kā atšķirības zīmes. Pazīstamākie simboli ir: karogs, ģerbonis, himna, logo.
2. Skolas simbolika palīdz veidot skolas tēlu,noturīgas tradīcijas un dod iespēju veidot skolēniem piederības izjūtu un lepnumu par savu skolu.
3. Izglītības iestādes mūsdienās nepietiekami novērtē skolu simbolikas lomu skolēna patriotisma veidošanā.
4. Skolēnu piederības izjūtu skolai stiprina zināšanas par skolas simbolikas vēsturi.
5. Lai nostiprinātu simbolikas lietošanas tradīcijas,ieteicams izveidot tās lietošanas reglamentu.
6. Skolas līdzpārvaldei jāuzņemas aktīvāka līdzdalība skolas tēla veidošanā un simbolu izmantošanā šim nolūkam.
7. Pētnieciskā darba rezultātā izstrādāti priekšlikumi simbolikas lietošanas reglamenta izveidošanai un skolas dienasgrāmatas pilnveidei.Tie apspriesti skolēnu līdzpārvaldē un iesniegti skolas direktoram.Ieteikumi palīdzēs pilnveidot Praulienas pamatskolas uzsākto darbu skolas simbolikas lietošanā.

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация