Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
4,99 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:294689
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 02.01.2014.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 20 единиц
Ссылки: Использованы
Рассмотреный период: 2011–2015 гг.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    5
1.  Līderība, tās teorētiskie aspekti    7
2.  Līderības stili: labais, sliktais un nejaukais    11
3.  Līderības loma uzņēmuma vadībā    14
3.1.  Līderis – uzņēmuma vadītājs    16
3.2.  Līderis – uzņēmuma darbinieks    19
3.3.  Motivācijas loma līderības veicināšanai    20
4.  Līderība pārmaiņu laikā    22
  Secinājumi un priekšlikumi    25
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    26
Фрагмент работы

Secinājumi
1. Cilvēku dzīves ir vērstas uz to, lai apmierinātu noteiktas vajadzības. Un lai motivētu darbiniekus sniegt nedaudz vairāk, ir jācenšas radīt darba apstākļi (visplašākajā nozīmē), kas nodrošina pēc iespējas vairāk iespēju apmierināt pēc iespējas vairāk personīgo vajadzību.
2. Jebkurā laika brīdī katram būs kāda prioritāra apmierināma vajadzība (kura ir atkarīga no pašreizējajiem apstākļiem un izjūtām). Un šī prioritārā vajadzība būs tā, kas darbiniekus tajā brīdī visvairāk motivēs.
3. Darbiniekiem jāļauj izpausties dažādos līmeņos. Ja darba vidē visu noteiks dzelžaina sistēma, būs grūti panākt uzlabojumus.
4. Dažādiem komandas locekļiem ir dažādas prioritārās vajadzības. Un kāda konkrēta indivīda vajadzība var arī nesaglabāties – dažos gadījumos tā var mainīties pa dienām vai pat pa stundām.

Priekšlikumi
Tātad labam vadītājam - līderim ir jābūt jūtīgam, elastīgam un jāpiemērojas attiecībā uz to, kā tiek motivēta darba komanda. Autors sniedz dažus priekšlikumus topošajiem uzņēmuma vadītājiem:
• Cik vien tas iespējams, motivēt cilvēkus individuāli, nevis piemērojot vienu aptverošu motivēšanas pieeju visiem.
• Jo vairāk vajadzību darbs var apmierināt, jo motivētāka būs komanda. Jo augstāku apmierinājumu iespējams sasniegt, jo motivētāki komandas dalībnieki būs. Un jo tiešāka saite starp labu sniegumu un vajadzību apmierināšanu, jo apmierinātāki darbinieki būs.

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация