Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
3,99 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:307716
 
Оценка:
Опубликованно: 29.11.2016.
Язык: Латышский
Уровень: Средняя школа
Литературный список: 9 единиц
Ссылки: Использованы
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    4
1.  Produkta raksturojums    5
1.1.  Produkta definējums    5
1.2.  Produkta īpašības un īpatnības    5
1.3.  Vajadzības un vēlmes, ko produkts apmierina    6
1.4.  Tipiskās patērētāju grupas    7
1.5.  Faktori produktu izveidei    7
2.  Industrijas analīze    9
2.1.  Nozares vispārējs raksturojums    9
2.2.  Industrijas robežas    9
2.3.  Iekļūšanas un izkļūšanas barjeras    10
2.4.  Patērētāju pārslēgšanās iespējas    10
2.5.  Svarīgākie resursi    10
2.6.  Veiksmes faktori    11
2.7.  Tradīcijas valstī, reģionā    11
2.8.  Industrijas attīstības fāze, perspektīvas    11
2.9.  Valsts politika, regulējums nozarē    12
3.  Konkurence    13
3.1.  Nozares struktūra un industrijā darbojošie spēki    14
3.2.  Potenciālā konkurence    17
4.  Statistisko datu analīze    17
4.1.  Efektivitātes rādītāji    18
4.2.  Darba samaksa nozarē    19
5.  Iespēju un draudu analīze    19
  Secinājumi    21
  Bibliogrāfisko norāžu saraksts    22
Фрагмент работы

Secinājumi
Pētot šo industriju tuvāk autore nonāk pie secinājuma, ka biškopības nozarei Latvijā ir kur augt, un vienīgā problēma kapēc medus patēriņš valstī nav tik liels ir tāpēc, ka tas netiek reklamēts. Lai veicinātu biškopības produkcijas popularitāti ir jāpublicē raksti par produktiem dažādos medijos. Kad biškopības sezona ir beigusies un patērētājiem ir pieejams visplašākais produkcijas klāsts, un ir nepieciešams stiprināt imunitāti ir jāveido medus produktu degustācijas.
Lai turpinātu ģimenes tradīciju, no sākuma iespējams būtu prātīgāk bišu saimes iegādāties pakāpeniski, lai nebūtu lieli izdevumi, vai sliktākā gadijumā zaudējumi. Bet noteikti, ka jāpalielina bišu saimju daudzums, lai būtu iespēja pārdot vairāk medus produktus. Liels šķērslis būtu medus reklamēšana, jo tie ir lieli naudas izdevumi, un reklāma prasa laiku.
No vienas puses pozitīvs aspekts ir arī lielais konkurents SIA”Vinnis” , jo medus produktu pārpalikumu gadijumā, to var pārdot uzņēmumam, protams, iepirkuma cena ir zema, bet tas ir viens no variantiem. (sliktākajiem gan)

Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация