Дипломная
Предпринимательство и право
Экономика
Uzņēmuma mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbī...-
Uzņēmuma mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības plānošana
Nr. | Название главы | Стр. |
Saīsinājumu saraksts | 6 | |
Ievads | 7 | |
1. | Mārketinga vide, tās būtība un nozīme uzņēmējdarbība | 9 |
1.1. | Mārketinga pētījumi kā vides analīzes nepieciešams nosacījums | 14 |
1.1.1. | Uzņēmuma iekšējā vide | 16 |
1.1.2. | Uzņēmuma ārējā vide | 16 |
1.1.3. | Mikro vides analīze | 17 |
1.1.4. | Makro vides analīze | 17 |
1.2. | Portera piecu spēku modelis | 26 |
2. | Analizējamā uzņēmuma un tā darbības apraksts | 28 |
2.1. | Nozares konkurence | 29 |
2.2. | Konkurences analīze | 32 |
2.2.1. | Vispārējā konkurentu novērtēšanas metode | 33 |
2.2.2. | Bostonas konsultantu grupas matrica | 34 |
2.2.3. | General Electric modelis | 35 |
2.3. | SVID analīze | 37 |
3. | Mārketinga mērķi, stratēgijas un programma | 40 |
3.1. | Nozares segmentēšana, mērķa tirgus izvēle un produkta pozīcijas izveide | 40 |
3.3.1. | Ķīmiskās tīrītavas tirgus segmentēšana | 40 |
3.3.2. | Ķīmiskās tīrītavas mērķtirgus noteikšana | 41 |
3.3.3. | Produkta pozīciju nostiprināšana | 42 |
3.2. | Sia „Tiara L” veiksmes atslēga | 43 |
3.3. | Pircēju rīcības modelis | 44 |
3.4. | Uzņēmuma misija, mērķi, stratēģija | 46 |
3.5. | Rīcības plans1gadam stratēģijas īstenošanai | 47 |
Secinājumi un priekšlikumi | 50 | |
Izmantotās literatūras un avotu saraksts | 52 |
SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI
Pētot SIA “Tiara L” darbību un mārketinga vidi, kurā tas strādā, autors ir nonācis pie šādiem secinājumiem:
1) Latvijā var vērot kopējās ekonomiskās situācijas uzlabošanos. Tas lielā mērā veicina nozaru un arī uzņēmumu (tai skaitā SIA “Tiara L”) attīstību. Un otrādi – ja uzņēmumi sekmīgi darbojas un attīstās, tad tas kalpo kā stimuls jeb virzītājspēks kopējās tautsaimniecības attīstībai.
2) Ķīmisko tīrītavu tirgus Liepājā ir ļoti sadrumstalots; par galvenajām vietām cinās galvenokārt 3 uzņēmumi.
3) Ar katru gadu uzņēmuma SIA “Tiara L” apgrozījums palielinās (par svarīgāko faktoru apgrozījuma palielinājumam kalpo uzņēmuma pieaugošā atpazīstamība).
4) Par SIA “Tiara L” stabilāko īpašību tiek uzskatīta pakalpojumu kvalitāte.
5) SIA “Tiara L” ir daudz iespēju, kā virzīt tirgū savus pakalpojumus (piedalīties sabiedriskos svētkos, rīkot reklāmas kampaņas utt.), lai tas kļūtu plašāk atpazīstams uzņēmums Liepājā un citur Latvijā un paplašinātu savu tirgus daļu.
6) Viena no galvenajām SIA “Tiara L” problēmām ir reklāmas un kvalitatīvu mārketinga pasākumu trūkums;
7) Veicot SVID analīzi, nozares un mārketinga vides analīzi, varēja izprast ķīmiskās tīrītavas nozari Liepājā un tas palīdzēja atrast priekšlikumus, kuru īstenošana varētu palīdzēt SIA “Tiara L” uzņēmumam.
Kvalifikācijas darba izstrādāšanas gaitā autoram radās daži priekšlikumi efektīvākai un ātrākai tirgus iekarošanai:
1) Lai uzlabotu uzņēmuma darbību, nepieciešams skaidri noformulēt uzņēmuma misiju un mērķus, un darīt tos zināmus visiem uzņēmuma darbiniekiem;
2) SIA “Tiara L” jāveic apjomīgi ieguldījumi mārketinga pasākumos (reklāmās) lai palielinātu pakalpojumu pārdošanas apjomus un iegūtu lielāku popularitāti. Reklāmas uzņēmums var ievietot Liepājas pilsētas avīzē „Kurzemes vārds”, šo avīzi ikdienā iegādājas vairākums Liepājas iedzīvotāju. Kā arī reklāmas izvietojumus uzņēmums varētu ievietot interneta portālā liepājniekiem.lv. Vienas reklāmas cena avīzē vidēji ir no 10 LVL līdz 20 LVL.
…
Lai uzņēmums spētu efektīvi darboties, katram uzņēmējam ir jāvērtē uzņēmuma darbs un jāveic tā analīze. Uzņēmuma darbību ietekmē daudzi gan iekšējie, gan ārējie faktori. Uzņēmējdarbības uzlabošanai, katram vadītājam ir jāanalizē uzņēmuma ietekmējošie faktori, tādējādi novēršot darbības trūkumus un pilnveidojot uzņēmuma darbību. Šajā darbā ir pētītī SIA Tiara L darbība, mārketinga vide, stratēģijas analīze un to ietekmējošie faktori. Uzņēmuma darbības sfēra ir ķīmisko pakalpojumu sniegšana. Uzņēmums ir dibināts 1998. gadā un šobrīd ir viens no vadošajiem savas sfēras uzņēmumiem Liepājā. Kvalifikācijas darba mērķis ir veikt uzņēmuma SIA Tiara L mārketinga vides un stratēģijas analīzi un darbības plānošanu.
- Uzņēmuma "Gardums" mārketinga vides analīze
- Uzņēmuma "X" saimnieciskās darbības analīze
- Uzņēmuma mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības plānošana
-
Ты можешь добавить любую работу в список пожеланий. Круто!Telekomunikāciju tirgus analīze
Дипломная для университета52
Оцененный! -
Personālvadības optimizācijas iespējas uzņēmumā "Nelda"
Дипломная для университета70
-
Rīgas Fondu biržas darbības analīze
Дипломная для университета75
-
Personālvadības procesu analīze
Дипломная для университета70
Оцененный! -
SIA "Dzeta mode" iekšējās un ārējās vides ietekme uz uzņēmuma darbību un tās analīze
Дипломная для университета71