Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
14,20 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:334944
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 08.06.2011.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 15 единиц
Ссылки: Использованы
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Anotācija    2
  IEVADS    5
1.  Organizācijas tēls un atpazīstamība    7
2.  Vadītājs kā organizācijas tēla un atpazīstamības veidotājs    11
2.1.  Vadītāja personība    11
2.2.  Līderība un prasme vadīt komandu    15
2.3.  Ārējās un iekšējās komunikācijas veidošana    17
3.  SIA mācību centra „Austrumvidzeme” Rēzeknes nodaļas tēls, problēmas tās atpazīstamības nodrošināšanā    21
4.  SIA mācību centra „Austrumvidzeme” vadītājs un viņa aktivitātes organizācijas tēla pilnveidošanā un publicitātes nodrošināšanā    23
4.1.  Vadītāja personisko īpašību un profesionālās kompetences raksturojums    24
4.2.  Sadarbība ar masu medijiem organizācijas publicitātes nodrošināšanā    29
4.3.  Vadītāja vadības stils un tā ietekme uz organizācijas tēlu    30
  SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI    33
  NOBEIGUMS    35
  IZMANTOTO AVOTU UN LITERATŪRAS SARAKSTS    36
Фрагмент работы

1. Organizācijas tēls un atpazīstamība
Korporatīvā identitāte ir veids, kā organizācija tiek atpazīta un atšķirta no citām. [9., 18.]. Ir vairāki paņēmieni, kā tas tiek darīts. Ne tikai organizācijas ēka, tās iekārtojums, īpašs apģērbs darbiniekiem ir būtisks organizācijas identitātes veidošanas princips, bet arī izveidota organizācijas devīze, sauklis, kā arī logo vai simbols ir tie, kuri atšķir organizāciju no pārējām.
Organizācijas devīze parasti rodas tās dibināšanas laikā. Kaut gan dažkārt tā izveidojas organizācijas attīstības periodā. Devīze ir pieņemts aforisms, kas atspoguļo organizācijas mērķi un tās nostāju. Atšķirībā no saukļiem, devīze tiek reti, mainīta [11., 208.]
Savukārt saukļi ir īsas, viegli iegaumējamas frāzes, kuras tiek regulāri mainītas, piemēram, Coca-Cola: „Always Coca-Cola”, Ādažu čipsi „Nežēlīgi garšīgi” u.c. Pārsvarā tās tiek izmantotas reklāmās.
Logo ir tas, kurš simbolizē organizāciju un kuram ir jāveic organizācijas atpazīšanas funkcija. Tāpat kā devīzes un saukļus, tā arī logo izmanto reklāmās un sludinājumos. Tie tiek likti arī uz organizācijas ēkām, un daudzās citās vietās, kur sabiedrības to varētu ieraudzīt.
Pēc autores domām pilnīgi katram uzņēmuma ir jāizveido savs logo, kurš ir iestrādāts, gan zīmogā, gan veidlapās, tas daļēji arī parāda organizācijas vēlmi strādāt nākotnē. Šis logo parādās ikvienā dokumentā un tās kalpo, kā atpazīstamības zīme. Ir sabiedrības daļai, kurai ir redzes atmiņa un bieži tā uzņēmumu atpazīts, nevis pēc nosaukuma, bet gan tikai pēc log…

Коментарий автора
Комплект работ:
ВЫГОДНО купить комплект экономия −35,68 €
Комплект работ Nr. 1243144
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация