Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
5,49 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:369819
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 12.05.2016.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 31 единиц
Ссылки: Использованы
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  IEVADS    3
1.  TŪRISMA, KĀ DARBĪBAS JOMAS, GALVENIE JĒDZIENI    4
1.1.  Tūrisma jēdziens un būtība    4
1.2.  Tūrisma produkts    10
1.3.  Tūrismа vadības organizācija ārzemēs    12
2.  STARPTAUTISKAIS TŪRISMS UN TĀ LOMA VALSTS EKONOMIKAS ATTĪSTĪBĀ    17
2.1.  Starptautiskāis tūrisms kā faktors, kas veido pozitīvu Latvijas tēlu    17
2.2.  Starptautiskā tūrisma attīstības iespējas Latvijā    21
  SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI    27
  IZMANTOTO AVOTU UN LITERATŪRAS SARAKSTS    29
Фрагмент работы

Secinājumi un priekšlikumi
Secinājumi:
1. Tūrisms jau sen ir kļuvis par neatņemamu cilvēka dzīves daļu. Agri vai vēlu cilvēks sajūt nepieciešamību doties ceļojumā. Cilvēka vēlme daudzveidot iespaidus rodas tad, kad viņš nonāk pie lēmuma pavadīt savu brīvo laiku kādā citā vietā - ārpus mājas, cerot ar apkārtējās vides maiņu noņemt nogurumu vai nervu spriedzi, kas radusies saspringta darba rezultātā (auglīga darbība).
2. Tūrisma motivācija var būt noteikta kā cilvēka pamudinājumi, kuru uzdevums ir rekreatīvo prasību apmierināšana, kas ir atkarīga no cilvēka īpatnībām, izglītības, uzskatu, tieksmju sistēmas, kam ir psiholoģisks, fizioloģisks, individuāls u.c. raksturs.
3. Tūrisma ceļojuma (valsts, ilgums, laiks, izmaksas, darbības veids, virziens) izvēles motivācija - ir ļoti svarīgi raksturlielumi, kas ietekmē tūrista uzvedības iniciatīvas plānojot atpūtu, izvēloties un iegādājoties un īstenojot ceļojumu. Tādējādi varam uzsvērt, ka tūristu motīvi ir svarīgs tūrista darbību veidojošs elements, ko var aplūkot kā vienu no svarīgākajiem elementiem, kas nosaka pieprasījumu, kā arī brauciena un atpūtas programmas izvēli
4. Valsts tūrisma imidžs ir viens no kopējā valsts imidža komponentiem. Ir acīmredzama valsts tūrisma imidža saikne ar dabas un ģeogrāfisko, kultūrvēsturisko, sociāli ekonomisko, politisko un masu kultūras komponentu. Tūrisma attīstība spēlē svarīgu lomu valsts ekonomisko, sociālo problēmu risināšanā, nodrošinot būtiskus ienākumus budžetā, sekmējot mazā un vidējā biznesa organizāciju sekmīgu darbību, nodrošinot pilsoņu ienākumus, kuri ir nodarbināti šai sfērā. Kopā ar to tūrisms dod ieguldījumu kultūras potenciāla saglabāšanā un attīstībā, ved pie attiecību harmonizācijas starp dažādām valstīm un tautām.
5. Tūrisma pakalpojumu kvalitāte un eksportspēja nozīmē nodrošināt ārvalstu tūristiem tādus pakalpojumus, kas atbilst viņu prasībām. Inovācijas – nozīmē aizvien domāt pie jaunievedumiem, jauniem, nebijušiem tūrisma produktiem.

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация