Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
5,49 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:387624
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 05.01.2016.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 7 единиц
Ссылки: Использованы
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    3
1.  Vadības jēdziens un nozīme    4
2.  Vadīšanas funkcijas    6
2.1.  Plānošana    9
2.2.  Organizēšana    11
2.3.  Motivēšana    13
2.4.  Kontrole    19
3.  Vadības darba stili    22
4.  Vadības līmeņi    27
  Nobeigums    29
  zmantoto avotu un literatūras saraksts    30
Фрагмент работы

NOBEIGUMS
Informācija ir vadītāja darbības pamats. Tikai informēts un zinošs vadītājs var pareizi izraudzīties darbības mērķus, sekmīgi organizēt savu padoto darbu, pieņemt objektīvus lēmumus. Uzņēmuma veiksmīga darbība pilnībā ir atkarīga no pārdomātas tā vadīšanas. Vadības jēdzienu un vadības pielietotās metodes var definēt un izklāstīt vairākos veidos, taču tā pamatā ir process, kurā jāveic visas nepieciešamās vadības funkcijas savu un organizācijas mērķu realizēšanai.
Neskatoties uz to, ka jebkurai organizācijai ir nepieciešama visu darbības veidu harmoniska stratēģija, tā nekad nevar būt apmierināta ar esošo stāvokli. Tieši pretēji – vadībai jāizrāda aktivitāte, jāplāno jauninājumi, laikus jāreaģē uz ārējās vides izmaiņām. Tā var secināt, ka vadība ir māksla organizēt uzdevumu izpildi iesaistot darbā cilvēku un citus resursus.
Noslēgumā autore izdara secinājumus, kas attiecas uz vadības teoriju, ka vadības teorija balstās uz raksturīgām īpašībām, kas piemīt indivīdam; vadības stiliem, kurus iespējams izvēlēties; funkcijas uzdevuma, grupas un indivīda vajadzību kontekstā. Liela priekšrocība jebkura laba vadītāja darbībā ir prasme laikus saskatīt problēmas, jau tās brieduma pašā sākumā, un vislabākais veids, kā uzzināt, ka paredzamas jaunas problēmas ir uzklausīt savus padotos. Ir jābūt tāda līmeņa vadītājam, lai vadītāja un darbinieku savstarpējās attiecībās valda un tās pamtā ir uzticēšanās.
No veiksmīgas vadības ir pilnībā atkarīga organizācijas mērķu sasniegšana un veiksmīga darbība nākotnē.

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация