Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
4,99 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:447843
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 25.08.2016.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 5 единиц
Ссылки: Использованы
Рассмотреный период: 2000–2010 гг.
2011–2015 гг.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  IEVADS    3
1.  Uzņēmuma darbību reglamentējošie normatīvie akti un dokumenti    4
2.  Uzņēmuma darbības principi, organizatoriskā struktūra, uzdevumi un funkcijas    6
3.  Uzņēmuma darba organizācija, personāla menedžments    9
4.  Grāmatvedības kārtošanas specifika    12
5.  Uzņēmuma juridisko dokumentu sagatavošanas kārtība    14
  NOBEIGUMS    18
  Izmantotās literatūras un normatīvo aktu saraksts    20
  Pielikumi    21
Фрагмент работы

NOBEIGUMS
Apskatot un iepazīstoties ar prakses vietu var secināt, ka pašai pilsētai un uzņēmējdarbības tagad nav viegls laiks, pastāt sīva konkurence. Un izvairīties no iespējamajiem riskiem arī nav iespējams, bet tos var minimalizēt, novērtējot un analizējot tirgu, tādā veidā samazinot riska pakāpi, jo bieži vien uzņēmuma neveiksme slēpjas tieši nespējot veikt risku analīzi. Ja pētīt, tad var apgalvot, ka risks var būt saistīts gan ar: visu valsti kopumā, ar pašu uzņēmējdarbības nozari, kurā darbojas uzņēmums, ar uzņēmējdarbību-neparedzētas izmaiņas ražošanā, izejvielu neatbilstība kvalitātei, kā arī paša darbaspēka neatbilstība kvalifikācijai. Tie ir arī finanšu riski: biznesu partneru maksātspēja, nepietiekošo apgrozāmo līdzekļu aprite, inflācija, negaidītas izmaiņas likumdošanā, kļūdains biznesa plāns un tml., tirgus riski: jaunu konkurentu parādīšanās, cenu izmaiņas, pieprasījuma samazināšanās, kā arī cilvēciskie un politiskie riska faktori. Kā redzams risku ir daudz un tie ir ļoti dažādi. No daudziem šiem riskiem var izvairīties, ja pie uzņēmējdarbības strādā sistemātiski un sāk šo darbību laikus. Tāpēc ir nepieciešams, lai katrs darījumus sevī iekļautu atbilstošu norises un izpildes tehniku, kas kopumā veido pārdošanas stratēģiju. Starptautiskā pieredze rāda, ka tikai 20% pārdošanas darījumu rezultātā palielinās ieguldītāja vērtība, šis mazais % galvenokārt ir vājās un nepilnīgās organizēšanas un vadības trūkums. Ļoti būtisku lomu spēlē saikne starp vadītāju-darbinieku-pircēju. Kaut arī pircēja un pārdevēja mērķis var būt dažāds tomēr mērķis pastāv kopīgs: tātad veiksmīga darījuma noslēgšanā. Kur ir tad šī veiksmes formula, laikam katram sava, bet kopumā tā ir kopīgas pazīmes, tādas kā spēja domāt ilgtermiņā, būt vienotai komandai mērķa sasniegšanā. Katram uzņēmējam ir jādomā, kā atrisināt patērētāja problēmas, uzlabojot viņa dzīvi, tādējādi ļaujot dzīvot labāk un ērtāk. Kaut arī pastāv piedāvājumu pārpilnība, tomēr esmu pārliecināta, ka pastāv iespēja vēl joprojām pārsteigt, ieinteresēt patērētāju. Piemēram, piedāvājot vairāk ekoloģiski veselīgāku pārtiku, bez konservantiem, holesterīna efektīvāk pozicionēt šo produktu. Tātad koncentrējoties visvairāk uz pašu patērētāju un viņa vajadzībām. Bieži vien pārlieku liela uzmanība tiek pievērsta iekšējam mārketingam, kaut arī noliegt nedrīkst tā nozīmīgumu, samazinot izmaksas, automatizējot darba procesu, maz laika veltot iekšējai intuīcijai, radošam un kopīgas situācijas aptveršanai. …

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация