Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
21,48 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:451674
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 11.12.2018.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 36 единиц
Ссылки: Использованы
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Anotācija   
  Annotation    5
  Ievads    5
1.  Pirmās klases skolēnu psiholoģiskais raksturojums    7
1.1.  Skolēnu izziņas raksturojums    7
1.2.  Atmiņas procesa raksturojums    8
1.3.  Uzmanības procesa raksturojums    10
1.4.  Domāšanas procesa raksturojums    11
2.  Pašdarināto didaktisko uzskates līdzekļu nozīme izziņas veicināšanā    14
2.1.  Didaktiskie uzskates līdzekļi kā metode    16
2.2.  Didaktiskie uzskates līdzekļi mācību saturā    17
3.  Pašdarinātu didaktisko uzskates līdzekļu izpēte 1. klases skolēnu uztveres veicināšanai mācībās    19
3.1.  Skolotāju viedoklis par pašdarināto didaktisko uzskates līdzekļu izmantojamību mācību stundās    19
3.2.  Skolēnu viedoklis par pašdarināto didaktisko uzskates līdzekļu izmantojamību mācību stundās    26
4.  Pašdarinātu didaktisko uzskates līdzekļu aprobācija    30
4.1.  Pašdarināto didaktisko uzskates līdzekļu izmantošanas raksturojums    30
4.1.1.  Mācību didaktisko līdzekļu raksturojums matemātikas stundās    30
4.1.2.  Mācību didaktisko līdzekļu raksturojums latviešu valodas stundās    33
4.1.3.  Mācību didaktisko līdzekļu raksturojums dabas zinības stundās    34
4.2.  Pašdarinātu didaktisku līdzekļu izmantošanas pedagoģiskās iespējas jaunā mācību satura izstrādē    35
4.3.  Ieteikumi pedagogiem un vecākiem    38
  Secinājumi    40
  Literatūras saraksts    42
Фрагмент работы

Secinājumi
1. Didaktiskie uzskates līdzekļi ir veids, kā, apgūstot un nostiprinot zināšanas un prasmes, veicināt sākumskolas skolēnu izziņas darbību, palielināt skolēnu mācību aktivitāti, radīt skolēnos interesi par mācību saturu, vienlaikus atvieglojot tā apguvi.
2. Skolēni zināšanas un prasmes apgūst pedagoga vadībā, radošā un aktivitāti veicinošā procesā, kas ļauj veidoties audzēkņu attieksmei pret lietām, parādībām, procesiem un kritiski domāt.
3. Mācību process balstās uz uztveršanu un atcerēšanos, izprašanu un didaktisko uzskates līdzekļu pielietošanu, attīstās skolēna radošā domāšana, tiek ieaudzināta pozitīva attieksme pret mācībām un sekmēta zināšanu apguve dažādās dzīves darbības situācijās.
4. Sākumskolas skolēniem ir ļoti svarīgs darbošanās process, šajā procesā nostiprinās domāšanas, iztēles, uztveres, uzmanības, atmiņas, sajūtu, un runas procesi.
5. Mācību procesā, izmantojot skolotāja piedāvātos saistošos, vizuāli pievilcīgos un mācību saturam un skolēna vecumposmam atbilstīgos didaktiskos uzskates līdzekļus, iespējams veicināt skolēnu izziņas darbību un raisīt interesi par apgūstamo mācību saturu.
6. Skolēns ātrāk apgūst mācību saturu un vieglāk to uztver, ja mācību procesā tiek izmantoti skolotāja piedāvātie didaktiskie uzskates līdzekļi.…

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация