Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
21,48 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:460367
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 06.10.2008.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 21 единиц
Ссылки: Не использованы
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    4
1.  Viesnīcu daudzveidība    5
1.1.  Viesnīcu lielums    5
1.1.  Naktsmītņu tipi    6
1.3.  Pakalpojumu līmeņi    7
1.4.  Viesnīcu produkts un cenas    9
1.5.  Viesnīca „Park Hotel Latgola”    12
2.  Viesu cikla norise    14
2.1.  Pirmsierašanās fāze    14
2.2.  Ierašanās un uzturēšanas fāze    20
2.3.  Izbraukšanas fāze    22
3.  Viesnīcas Park Hotel Latgola produkti, pakalpojumi un to kvalitāte    26
3.1.  Viesnīcas pamatpakalpojuma raksturojums    26
3.2.  Viesnīcas papildus pakalpojumu raksturojums    30
3.2.1.  Ēdināšana    30
3.2.2.  Konferenču un banketu centrs    34
3.2.3.  Papildus pakalpojumi    36
4.  Viesnīcas Park Hotel Latgola mārketinga darbības raksturojums    38
4.1.  Mārketinga pētījumi    39
4.2.  Mērķauditorija    43
4.3.  Konkurentu analīze    45
4.4.  SVID analīze    48
4.5.  Cenu politika    51
4.6.  Produkta virzība tirgū    53
4.7.  Sadarbības partneri    56
5.  Viesnīcas „Park Hotel Latgola” menedžmenta darbības raksturojums    59
5.1.  Organizatoriskā struktūra    59
5.2.  Viesnīcas personāls, tā darba organizācija    61
  Izmantoto avotu saraksts    72
Фрагмент работы

Par savu izpētes objektu autore ir izvēlējusies viesnīcu “Park Hotel Latgola”. Šo viesnīcu viņa izvēlējās tāpēc, ka tā ir jauna viesnīca Daugavpilī, kura savas durvis vēra pavisam nesen, konkrēti 2005. gada 3. jūnijā. Viesnīca atrodas pašā pilsētas centrā ar burvīgu skatu uz pilsētu, tajā ir plašs pakalpojumu klāsts, lieliskas konferenču iespējas un daudz kas cits saistošs un interesants. Viesnīca ir no jaunas viesnīcu grupas, tāpēc ļoti interesanti bija iepazīt viesnīcas produktu un pakalpojumu klāstu. Rakstot šo darbu, autore lieliski papildināja savas zināšanas, kā arī bija iespējams iegūt daudz jaunas informācijas par šo konkrēto viesnīcu, un novērtēt to, kā pavisam jauna viesnīca veiksmīgi spēj konkurēt viesnīcu biznesā, piesaistot ar vien jaunus klientus.
Darbs ir izstrādāts, balstoties uz autores analīzi, vispārējām teorētiskām nostādnēm un statistikas materiāliem.
Darbinieki, ar kuriem autorei nācās kontaktēties viesnīcā informācijas iegūšanai, ir ļoti laipni, izpalīdzīgi, patiešām kvalificēti un profesionāli savā jomā. Visi ir apmierināti ar savu darbu, kas liecina, ka viesnīcā, ja tā varētu teikt, viss ir kārtībā un tās attīstība iet uz augšu.…

Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация