Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
21,48 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:472254
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 22.02.2011.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 14 единиц
Ссылки: Не использованы
Рассмотреный период: 2000–2010 гг.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Anotācija    3
  Annotation    4
  Ievads    5
1.  Jauna produkta izstrādāšana    8
1.1.  Pircēju rīcības modelis    8
1.2.  Mikrovide    11
1.3.  Tirgus lielums    15
1.4.  Segmentēšana    17
1.5.  Jaunas preces attīstīšana    18
2.  „Valmieras piens”,AS pircēju rīcība tirgū    22
2.1.  Pircēju rīcības modelis patēriņa tirgū    22
2.2.  Pircēju rīcības modelis biznesa tirgū    26
3.  „Valmieras piens” mikro vides analīze    28
3.1.  Uzņēmuma apraksts    28
3.2.  Uzņēmuma produkta sortiments    29
3.3.  Uzņēmuma galvenie konkurenti    33
4.  „Valmieras piens” tirgus raksturojums    37
4.1.  Tirgus raksturojums, lielums un attīstība    37
4.2.  General Electric modelis    38
4.3.  Segmentēšana    40
4.4.  Mērķa grupa    42
4.5.  Produkta diferencēšana un pozicionēšana    43
5.  Jaunais produkts – „Sešgraudu” jogurts 0,05% 0,380 g    46
5.1.  Jaunā produkta – „Sešgraudu” jogurts koncepcija    46
5.2.  Jaunā produkta – „Sešgraudu” jogurta SVID analīze    48
5.3.  Jaunā produkta – „Sešgraudu” jogurta analīze trīs līmeņos    51
5.4.  Jaunā produkta – „Sešgraudu” jogurta analīze pēc realizācijas apjomiem    54
5.5.  Jaunā produkta – „Sešgraudu” jogurta izmaksu un peļņas aprēķins    56
  Secinājumi un priekšlikumi    61
  Izmantoto avotu un literatūras saraksts    67
  PIELIKUMI    69
Фрагмент работы

Mūsdienu dinamiskajā vidē uzņēmuma stratēģijai ir jāmainās, laika gaitā mainoties produktam, tirgum un konkurentiem. Jaunu produktu veidošana un ieviešana tirgū ir vienlaicīgi gan iespēja uzņēmumam pievērst sev esošo un potenciālo pircēju uzmanību, gan iegūt lielāku tirgus daļu, gan arī risks piedāvāt patērētājiem to, kas viņiem nav vajadzīgs. Lai pārsteidzīgi netērētu līdzekļus, ieviešot tirgū jaunus produktus, vispirms vajadzētu uzzināt patērētāju vēlmes un vajadzības, tirgus situāciju un konkurentu aktivitātes. Uzņēmumi, kuri ievieš jauninājumus, maina un attīsta produktus, darbojas daudz efektīvāk, nekā tie, kas piedāvā vienu un to pašu produktu.
Lai izstrādātu jaunu produktu un uzņēmums no tā gūtu peļņu, uzņēmuma speciālistiem ir jāiegulda liels radošs darbs. Jāizstrādā tāds jauns, pilnvērtīgs un kvalitatīvs produkts, pēc kura būtu liels pieprasījums. Lēmums par jaunas preces plānošanu uzņēmuma speciālistiem jākļūst par svarīgāko un jābūt uzmanības centrā lai uzņēmums gūtu peļņu.
Jaunu produktu izstrāde mūsdienās ir ļoti svarīga ikviena uzņēmuma sastāvdaļa, lai uzņēmumi spētu konkurēt savā starpā. Savukārt, jebkuram uzņēmumam izstrādāt jaunu produktu ietver lielas izmaksas un risku.
Lielākās jaunu produktu izstrādes problēmas varētu būt izstrādātā produkta neatbilstoša kvalitāte, iesaiņojuma un produkta dažādības trūkums, maza uzticība uzņēmumam, neefektīva produkta virzīšana tirgū utt. Skatoties uz nākotni, uzņēmumam ir jāparedz arī konkurentu darbība, jo jaunu produktu izstrādē piedalās arī viņi. Lai šīs problēmas varētu risināt, uzņēmumam ir rūpīgi jāizplāno produkta virzīšanas stratēģija tirgū, kā arī efektīva produkta izstrāde. Tādēļ būtu ieteicams ievērot jaunu produktu izstrādāšanas un attīstīšanas posmu, ko daudzi uzņēmumi neņem vērā.
Lieli kapitālieguldījumi jaunu produktu pētniecībā un attīstībā, tehnoloģijas strauji maiņas, saīsināts produkta ražošanas ciklu – tas viss ir ļoti svarīgi. Produktu inovācija un tirgus reakcijas ātrums, spēja ātri pazemināt cenas un tajā pašā laikā nodrošināt augstas kvalitātes ražojumus, tas viss būs galvenais panākums.
Lai sekmīgi realizētu produktu, vispirms ir jānoskaidro, kāds produkts ir nepieciešams tirgū. Jāizpēta piedāvāto preču un pakalpojumu tirgus, jāanalizē mikrovide. Šāda analīze var palīdzēt atrast tirgus nišu.
Lai uzņēmums varētu veiksmīgi konkurēt tirgū, nepietiek tikai jau ar esošo produktu piedāvāšanu patērētājiem. Svarīgi ir ieviest tirgū jaunus produktus, jo arī pircēju vēlmes pieaug un mainās līdz ar straujo dzīves tempu. Tieši jauninājumu nepārtraukta ieviešana uzņēmumam var nodrošināt samērā stabilu vietu tirgū.
Mūsdienās jaunas preces parādīšanās tirgū nav nekas pārsteidzošs, bet tas vai jaunajam produktam būs lemts iekarot kādu tirgus daļu un patērētāju sirdis ir būtisks jautājums un uzņēmējiem ir jādara viss, lai jaunais produkts noturētos tirgū un sāktu gūt peļņu.
Darba mērķis – novērtēt „Valmieras piens”,AS jaunā produkta „Sešgraudu” jogurts ieviešanu un izstrādāt priekšlikumus nākošo jauno produktu ieviešanai.…

Коментарий автора
Комплект работ:
ВЫГОДНО купить комплект экономия −42,96 €
Комплект работ Nr. 1312478
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация