Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
5,99 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:481979
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 18.09.2015.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 4 единиц
Ссылки: Не использованы
Рассмотреный период: 2000–2010 гг.
2011–2015 гг.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Apzīmējumu saraksts    2
  Saturs    3
  Ievads    4
  Zīmols    5
  EPIC proporciju modelis    6
  Zīmola identitāte    6
  Piemērs, kā nevajag rīkoties ar zīmola produktu    7
  Kāpēc ir jāmīl zīmols?    10
  Zīmols Draugiem.lv    12
  Draugiem piederošie zīmoli    15
  Draugiem.lv maksas pakalpojumi, reklāmas un statistika    18
  Reklāmas Draugiem.lv un Facebook.com    23
  Mana personīgā pieredze ar Draugiem.lv    26
  Draugiem.lv birojs un tā kolektīvs    27
  Nedaudz par dažām Draugiem.lv aplikācijām    28
  Lietas, kas man nepatīk Draugiem.lv    30
  Draugiem.lv statistika    31
  Secinājumi    33
  Izmantotie informācijas avoti    35
  Pielikumi    36
Фрагмент работы

SECINĀJUMI
Draugiem.lv ir varens sociālais portāls, kas pastāvēs vēl ilgi līdzās ar Facebook.com un es šaubos, ka Facebook.com spēs pārvilināt draugu auditoriju pie sevis, ja arī vairāk Latvieši piereģistrēsies Facebook.com, tad tiem joprojām būs arī Draugiem.lv profils un varbūt arī citi sociālo tīklu profilu. Draugiem.lv rada mājīguma sajūtu, satuvina savus ģimenes biedrus un ļauj tiem latviešiem, kas aizbraukuši uz ārzemēm komunicēt ar savējiem Latvijā vai otrādi no Latvijas komunicēt ar aizbraukušajiem latviešiem.
Tāpat reklāmai daudz draudzīgāks portāls ir Draugiem.lv ar kura palīdzību var vienkārši lieliski uzrunāt tieši savu mērķauditoriju izvairoties no zaudējumiem, neuzrunājot savu ne - mērķa auditoriju. Draugiem.lv ir ārkārtīgi pievilcīgs portāls reklāmu devējiem ar lielu lietotāju bāzi. Protams, portāla lietotājiem reklāmas var šķist uzbāzīgas, taču ir daudzi veiksmes stāsti, pats kādreiz esmu piedalījies tostera maižu reklāmā, kur varēja taisīt virtuāli savas maizītes un pēc tam ievietot savā Draugiem.lv galerijā, laikam tur varēja arī kaut ko laimēt. Ik pa laikam Draugiem.lv parādās interesantas interaktīvas reklāmas, kas cilvēkus nepadara dusmīgus, bet tieši pretēji aizrauj, piemēram, piena produktu Mana Saime integrētais ģimenes koks sociālajā tīkla ir izcils mārketinga un reklāmas paraugs kaut arī šāda aplikācija un lapas nav nekas jauns vai unikāls, bet pati ideja integrēt ģimenes koka aplikāciju un lapu sociālajā tīklā.
Draugiem.lv populārs kļuva arī tāpēc, ka IKT tehnoloģijas ap 2003.gadu sāka palikt lētākas, kā arī internets kaut arī ļoti lēns, tomēr palika lētāks. …

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация