Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
3,99 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:491241
 
Оценка:
Опубликованно: 19.10.2016.
Язык: Латышский
Уровень: Средняя школа
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
1.  Lauku tūrisms Latvijā    3
2.  Esošās kvalitātes situācijas lauku tūrisma jomā Latvijā raksturojums    4
2.1.  5-S piemērošanas iespējas lauku tūrisma nozarē    6
2.2.  Kaizen un BPR pielietošana lauku tūrisma nozarē    7
2.3.  Augsta līmeņa pakalpojuma balvas pielietošana lauku tūrisma nozarē    7
3.  Lauku tūrisma vide    9
4.  Lauku tūrisma ietekme uz vidi    10
5.  Riska būtība, tā izvērtēšana un vadība    11
6.  Galvenās problēmas un to risināšanas priekšlikumi    14
Фрагмент работы

Dažāda ir cilvēku motivācija, uzsākot nodarboties ar lauku tūrisma attīstīšanu savā saimniecībā. Vieniem tā ir vēlēšanās mazliet nopelnīt, ieguldot šķietami nelielus līdzekļus – izbrīvējot daļu no savas ģimenes apdzīvotās mājas, izmitināt viesus, kurus pievilinājis ezera vai jūras tuvums. Otriem, savukārt, tā ir iespēja kontaktēties ar dažādu profesiju cilvēkiem, kurus lauku vidē, kur māja no mājas bieži vien atrodas kilometriem tālu, tik bieži nesastapt. Trešie meklē risinājumu, kā izmantot iegūtos lauku īpašumus, un vienu no iespējām bieži redz lauku tūrismā, jo daba un ainava tam ir piemērota.
Mērķtiecīgs lauku tūrisma popularizēšanas darbs palielina pieprasījumu gan pēc kvantitātes, gan kvalitātes, līdz ar to lauku tūrisma uzņēmēji sāk ieguldīt līdzekļus lauku tūrismā un piedāvāt tūristiem istabas ar atsevišķām labierīcībām, būvē brīvdienu mājas, kurās klienti dzīvo atsevišķi no saimniekiem.
Pieaugot konkurencei un pieprasījumam, saimnieki veido papildu piedāvājumu – pirtis, izjādes, makšķerēšanu utt.
Katra no lauku tūrisma mītnēm veido savu unikālo piedāvājumu sākot no atrašanās vietas līdz pat piedāvāto pakalpojumu klāstam. Veiksmīga attīstība nākotnē būs tām tūrisma mītnēm, kuras centīsies iegūt pēc iespējas augstāku kvalitātes līmeni, kā arī specializēsies kādā no tūrisma piedāvājuma veida. Jāņem vērā arī cenu līmenis, kas tiek noteikts piedāvātajiem produktiem, lai tas atbilstu savai kvalitātei. Protams, ikvienai tūrisma mītnei būtu nepieciešams nepārtraukti attīstīties un uzlabot savus pakalpojumus, kā arī izveidot jaunus klienta piesaistīšanas veidus, ieviest jaunus pakalpojumus vai dažādot un papildināt jau esošos.

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация