Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
5,49 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:499571
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 02.01.2014.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 30 единиц
Ссылки: Использованы
Рассмотреный период: 2000–2010 гг.
2011–2015 гг.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Anotācija    3
  Abstract    4
  Ievads    5
1.  Reklāmas vēsturiskās attīstības teorētiskais raksturojums    7
1.1.  Reklāmas būtība, veidi un loma sabiedrībā    8
1.2.  Reklāmas darbības vadīšana    14
1.3.  Reklāmas ietekme uz patērētāju    17
2.  Reklāmas tirgus attīstība Latvijā    21
3.  A/S ”LAIMA” produktu grupu attīstības un reklamēšanas analīze    26
  Secinājumi un priekšlikumi    29
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    31
Фрагмент работы

Secinājumi un priekšlikumi
Darba gaitā ir radušies sekojoši secinājumi:
1. Reklāma – apmaksāta, bezpersoniska sazināšanās starp uzņēmumiem, bezpeļņas organizācijām un indivīdiem, kas zināmā veidā ir identificēti reklāmas ziņojumā un kas ar tās palīdzību cer informēt un pārliecināt atbilstošu mērķauditoriju;
2. Reklāmai jābūt patiesai, likumīgai, objektīvai, tā nedrīkst pārkāpt ētikas un humānisma normas, maldināt cilvēkus un pārkāpt godīgas konkurences principus;
3. Reklāmas attīstība ir saistīta ar un ir atkarīga no vairākiem apstākļiem – sociāli ekonomiskajiem, tehnoloģiskajiem, tiesiskiem un tirgus, uzņēmuma reklāmas darbības efektivitāte lielā mērā ir atkarīga no kvalificēta speciālista pieredzes, masu mēdijiem un personīgajiem raksturlielumiem;
4. Reklāma ir viena no mārketinga komunikācijas formām, taču atšķirībā no citiem mārketinga komunikāciju līdzekļiem, tās funkcija nav tikai informēšana. 2010.gadā reklāmas tirgus apjoms Latvijā sasniedza 45.9 milj. latu, bet 2011.gadā 48.4 milj. Latu, starpība sastāda 2.5 milj. latu, tas liecina par reklāmas tirgus pieaugumu un iespējams jau perspektīvu nākotni.
5. Katrs uzņēmējs arvien skaidrāk un saprotamāk apzinās reklāmas nozīmi veiksmīgā un perspektīva uzņēmuma vadīšanas procesā;
6. Reklamētākais zīmols 2010.gadā bija vairumtirgotājs „Rimi”, bet 2011.gadā telekomunikācijas uzņēmums „Tele 2”, kas liecina, ka uzņēmumu starpā tomēr pastāv liela konkurence par izdzīvošanu;
7. No psiholoģiskā viedokļa reklāma ļoti būtiskie ietekmē cilvēka ietekmi uz produkta izvēli un lietošanu;
8. Reklāmas izveide ir būtiski atkarīga no produkta dzīves cikla un darbības, jo labāks produkts, jo ilgāk tas noturas darba tirgū;
9. Reklāma ir ar uzņēmējdarbību vai profesionālo darbību saistīts jebkuras formas vai jebkura veida paziņojums vai pasākums, kura nolūks ir veicināt preču vai pakalpojumu popularitāti vai pieprasījumu pēc tiem caur masu informācijas līdzekļiem.
10. Mūsdienu zinātnieku un ekonomikas analītiķu vidū dominē pārliecība, ka patēriņš ir ekonomiskās attīstības dzinējspēks;
11. Televīzija ir ideāls reklāmas nesējs uzņēmumiem tad, kad nepieciešams stimulēt tirdzniecības pieaugumu, vērsties pie konkurentiem, organizēt tiešu mārketingu plašai publikai, pārliecināt potenciālos pircējus apmeklēt veikalu, saņemt pieprasījumus atbalstīt vai pievērst uzmanību reklāmas pa pastu kampaņai vai sludinājumiem publicētajiem avīzēs un žurnālos.

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация