Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
3,49 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:541765
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 18.05.2021.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 4 единиц
Ссылки: Использованы
Фрагмент работы

Attiecībām, kad uzņēmumu sadarbība vairs nebalstās uz valdības noteiktām un direktīvi saplānotām darbībām, bet gan uz individuālām līgumattiecībām un iespējām atrast savām ražošanas un ekonomiskajām interesēm visatbilstīgāko partneri. Katrs uzņēmējs cenšas nodrošināt savam ražojumam vislabvēlīgākos apstākļus konkurences cīņā, izvirzot arvien jaunas un sarežģītākas prasības saviem piegāžu vai ražošanas partneriem. Ja uzņēmums vēlas izdzīvot konkurences un jauno tirgus prasību apstākļos, tam ir jāpiemērojas jaunajām prasībām un jācenšas pēc iespējas racionālāk organizēt ne tikai uzņēmuma iekšējo darbību, bet jo sevišķi uzņēmuma ārējos sakarus. Ar vārdu "sadarbība" saprot plašu darbības jomu, bet uzņēmējdarbībā visbiežāk tā ir: klientu atrašana un piesaiste, piedāvājumu prezentāciju plānošana, sarunas ar potenciālajiem investoriem un investīciju projektu (arī biznesa plānu un savu ideju) aizstāvēšana, piegādes partneru un apakšuzņēmēju atrašana un sadarbības līgumu slēgšana. Sadarbību un tās plānošanu, nosacīti var sadalīt vairākās sastāvdaļās vai posmos. Viens no tiem ir potenciālā sadarbības partnera atklāšana un otrs Tikšanās plānošana, kas sevī ietver trīs nozīmīgas darbības: potenciālā sadarbības partnera interešu, vēlmju un uzskatu izpēte.
Ja uzņēmējdarbību veic viena persona, tad galveno funkciju veikšanai tā var piesaistīt citas personas, noslēdzot sadarbības līgumus ar citiem uzņēmumiem, partnervienošanos. Nelielie uzņēmumi var izmantot gan grāmatvežu pakalpojumus tirgus pētīšanai, gan aģentu pakalpojumus, noslēdzot ar tiem līgumus šo jautājumu risināšanai. Viens no veidiem, kā samazināt risku uzņēmējdarbībā, ir potenciālā sadarbības partnera pārbaude pirms darījuma slēgšanas, izmantojot kredītinformāciju — speciāli sagatavotu uzziņu par interesējošā uzņēmuma finansiālo stāvokli, tiesisko statusu, darbības apjomu un citiem legāli pieejamiem rādītājiem.
Vissvarīgāk ir izveidot ilgstošu, uz kvalitāti, nevis uz cenu balstītu sadarbību ar piegādātājiem. To var sasniegt, tikai pilnībā izprotot sadarbības partnera darbības procesus un prasības un kopīgi vienojoties par nepārtrauktu kvalitātes uzlabošanu. Līdz ar to jau pašā sākumā jāveido divpusēja komunikācija.

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация