Veicot šo darbu, tika izmantoti visi norādījumi, kādi tika definēti:
- Ir izveidotas 5 realitātes – 5 tabulas, kuras skaidri un, domāju, diezgan uzskatāmi var redzēt augstāk esošajā attēlā;
- Ir izveidotas 2 asociācijas (Association_1 un Association_2), kuras augšā redzamajā attēlā var skaidri redzēt. Abas asociācijas papildina darbu ar piegādes datumu;
- Ir izveidotas dažādas saites – 1 : 1 , 1 : N, N : M un unārai saitei (saite realitātei pašai ar sevi, kuru var apskatīt tabulas ‘’Skolēni’’ labajā malā);
1:1 saiti var aplūkot, piemēram, tabulu savienojumā ‘’Skolēni’’ un ‘’Vecāki’’, kur vecāki ir domāts kā viens daudzums, proti, nevis 2 vecāki atsevišķi, bet viens vecāku pāris kopā – vienam bērnam nevar būt vairāki vecāku pāri, kā arī vienam vecāku pārim nevar būt viens un tas pats bērns vairākas reizes vienā laikā;
1:N saiti var aplūkot, piemēram, tabulu savienojumā ‘’Skolēni’’ un ‘’Klašu sadalījums’’. Vienā klašu grupā (piemēram, 1.klasē, 2.klasē utt.) var mācīties vairāki skolēni vienlaikus, bet viens bērns nevar mācīties dažādās klasēs vienlaikus;
N:M saiti var aplūkot, piemēram, tabulu savienojumā ‘’Skola’’ un ‘’Kancelejas preces’’. Proti – vairākām skolām var būt vairākas kancelejas preces vienlaikus;
Unārā saite – šo var aplūkot tabulā ‘’Skolēni’’. Ir izveidota kolonna ‘’Atzīmes’’ un unārā saite ļauj atpazīt labāko atzīmju skolēnus.
- Ir izveidota arī mantošanas konstrukcija tabulai ‘’Klašu sadalījums’’. Tā sadala vēl sīkāk, kā tieši klašu grupas tiek iedalītas, proti – pamatskolas grupa vai vidusskolas grupa.
…