Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
4,99 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:560848
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 07.01.2016.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
Фрагмент работы

Trūkumi
Novērošana nav viegla vai bezrūpīga metode, problēma ir tajā, ka nav zināms, līdz kādam līmenim novērotājs ietekmē cilvēku uzvedību. Ir pieņemtas citas metodes, kuras samazina šo efektu, piemēram, novērojamais nezin to, ka tiek novērots, vai arī šis cilvēks ir tik ļoti pieradis pie tā, ka tiek novērots, ka uzvedās tāpat kā rīkotos, ja neviens viņu nenovērotu. Šajā gadījumā ir loģiska problēma – kā var zināt, ka cilvēka uzvedība būtu tāda, ja tas netiktu novērots? Un cik ļoti ir jāiejaucas novērojamā dzīvē? Kļūstot pārāk iesaistīts , vai nepārāk iesaistīts, cilvēks ietekmē pētījuma iznākumu. Vēl viena nozīmīga problēma ir laika tērēšana- šāda veida metode aizņem ļoti daudz laika, dažreiz pat gadus.

Kontent analīze
Bieži tiek lietota analīzes pieeja, kvantitatīvā analīze par to, kas ir dokumentā. Tā vietā, lai tieši apskatītu pētījuma mērķus vai intervijas, vai jautāt kādam aizpildīt anketu. Kontent analīze ir definēta vairākos veidos, piemēram, Neundorf to definē kā sistemātisku, objektīvu, kvantitatīvo ziņas analīzi. Fokusēšanās uz teksta, ne tikai uz rakstītā, bet arī informāciju kā mākslas darbus, bildes, kartes, zīmes, skaņas, simbolus vai pat ierakstus ir galvenā iezīme kontenta analīzei.

Pētījums, kurš balstās uz internetu
Interneta vērtība priekš bibliogrāfiskā tipa uzdevumiem, kā atrast un iegūt pieeju iepriekš rakstītiem pētījumiem gan žurnālos, gan citās publikācijās un iegūt ieteikumus. Iespējams arī izmantot internetu kā resursu, kā arī tematu, kurš var tikt pētīts pats par sevi. Pētnieki šobrīd var veikt pētījumus onlainā bez īpašām programmēšanas zināšanām. Internets dod lielāku daudzumu ar potenciālajiem respondentiem. Trūkumi ir tajā, ka dažiem respondentiem varētu nebūt zināšanu, kā apieties ar datoru. Priekšrocības ir tajā, ka dažas indivīdu grupas ir vieglāk sasniegt internetā un ir vairāka veida stratēģijas kā iegūt informāciju.

Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация